مقاله ها, مرکز تماس, هوش مصنوعی

آوایا برنده جایزه سیستم ارتباطات یکپارچه سال 2017

آوایا-برنده-جایزه-سیستم-ارتباطات-یکپارچه-سال-۲۰۱۷

آوایا برنده جایزه سیستم ارتباطات یکپارچه سال ۲۰۱۷

AVAYA IP Office Contact Center

آنچه خواهیم خواند:
امروزه با توسعه فناوری‌های پرداخت، استفاده از کارت اعتباری به عنوان یکی از مهمترین روش‌های پرداخت در جامعه دارای اهمیت بسیاری شده است. آوایا یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در ایران است که چند سالی است که در بازار فعالیت می‌کند و توانسته است جایگاه خود را در بازار پرداخت الکترونیکی ایران پایه نهاده و توانسته است اعتبار و شهرت خود را در این زمینه کسب کند. در این مقاله به معرفی سیستم پرداخت آوایا و روش پرداخت از کارت اعتباری با این سیستم خواهیم پرداخت.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” آوایا برنده جایزه سیستم ارتباطات یکپارچه سال ۲۰۱۷ ” است، ما در مجموعه هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

سیستم ارتباطات یکپارچه

سیستم ارتباطات یکپارچه به مجموعه ای از دستگاه های سخت افزاری مانند: تلفن های دیجیتال، تلفن آنالوگ، تلفن های تحت شبکه VoIP می گویند که به آن ها اجازه می دهد که بصورت تعاملی عمل کنند.

آن چه که اهمیت دارد این است که ارتباطات یکپارچه امروزه بیش از هر زمان دیگری با هم مرتبط هستند. رشد روزافزون اکوسیستم محتوای دیجیتال تعداد کانال های ارتباطی مورد استفاده مشتریان، کارکنان، شرکا، سهامداران و جوامع سازمان را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. یک استراتژی ارتباطی یکپارچه به کسب ‌و کارها کمک می‌ کند پیامی منسجم را در کانال‌ های دیجیتال و سنتی ارائه دهند تا مخاطبان را درگیر کرده، اعتماد ایجاد و حفظ کنند و تجربه مثبتی از برند ارائه دهند. تغییرات جمعیتی در بازار و نیروی کار نحوه ارتباط برندها در این کانال ها را تغییر داده است.

بطور نمونه وقتی تعداد یک شهر یا منطقه ای یا گروه سنی که با تکنولوژی و فناوری ارتباط تنگاتنگ دارند، در یک جامعه افزایش می یابد، بزرگترین نسل بالغ زنده یک جامعه را تشکیل می دهند، که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بزرگ شدند. این افراد انتظار دارند با شرکت ‌ها و کارفرمایانشان در طیف وسیعی از کانال‌ ها تعامل داشته باشند، از آن ها خرید کنند و از آن ها حمایت کنند و اغلب روش ‌های ارتباط دیجیتال مانند (رسانه‌ های اجتماعی، پیام‌ های متنی، ویدئو) را ترجیح می‌ دهند. اما نسل‌ های دیگر و عقب تر، انتظارات مشابهی را اتخاذ کرده ‌اند، ولی همچنان به تعاملات سنتی، از جمله تماس ‌های تلفنی، ملاقات‌ های حضوری یا خرید در فروشگاه، اهمیت می ‌دهند. اما آن چه که بسیار مهم است این است که هرگز قبل از این، نیاز به استفاده از کانال مناسب برای تعامل و ارتباط با مخاطبان خود برای شرکت ها حیاتی نبوده است. سازمان ‌هایی که از ارتباطات یکپارچه برای اطمینان از پیامی منسجم، صرف ‌نظر از کانال استفاده می‌ کنند، ایجاد اعتماد کرده و ارتباطات عمیق‌ تری با مخاطبان خود بوجود می آورند، که در آینده موفق خواهند شد.

 

آشنایی با سیستم پرداخت آوایا:

سیستم ارتباطی آوایا یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در ایران است که در سال ۱۳۹۴ با هدف سهولت در پرداخت‌های الکترونیکی، آغاز به کار کرده است. این سیستم پرداخت که تحت نظارت شرکت بانک پارسیان فعالیت می‌کند، توانسته است با قابلیت‌های متنوع، برای کاربران خود راه حلی مناسب در پرداخت‌های الکترونیکی فراهم کند. این سیستم ارتباطات یکپارچه برای سیستم پرداخت، دارای گواهی امنیتی SSL است که باعث ایجاد اعتماد کاربران در انجام تراکنش‌های الکترونیکی می‌شود.

سیستم ارتباطات یکپارچه راهنمای پرداخت از کارت اعتباری با آوایا:

برای پرداخت از کارت اعتباری با آوایا، ابتدا باید به سایت فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید. سپس محصول مورد نظر خود را از فروشگاه انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس با انتخاب گزینه پرداخت، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. در این مرحله، باید گزینه پرداخت با کارت اعتباری را انتخاب کنید و سپس اطلاعات کارت اعتباری خود را در فرم پرداخت وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، باید کد امنیتی را وارد کنید و با انتخاب گزینه پرداخت، تراکنش شما با موفقیت انجام می‌شود. پس از انجام تراکنش، مبلغ مورد نظر به حساب فروشنده واریز می‌شود و محصول مورد نظر به شما ارسال می‌شود.

یک سیستم ارتباطی استثنایی و همراه با نوآوری و برنده جایزه سال ۲۰۱۷ 

نکاتی که در پرداخت از کارت اعتباری با آوایا باید مدنظر قرار دهید:

  • در وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود، به این نکته توجه کنید که اطلاعات کارت شما به صورت کاملاً امن در سرورهای آوایا ذخیره می‌شود.
  • همچنین، در صورتی که تراکنش شما با موفقیت انجام نشد، مبلغ پرداخت شده به حساب شما بازگردانده می‌شود.
  • قبل از انجام هرگونه تراکنش الکترونیکی، از صحت و سلامت کارت اعتباری خود اطمینان حاصل کنید.
  • همچنین، در صورتی که از کارت اعتباری برای اولین بار استفاده می‌کنید، بهتر است با بانک صادر کننده کارت خود تماس بگیرید تا از قابلیت پرداخت از طریق سیستم آوایا برای کارت خود مطمئن شوید.

آوایا برنده جایزه سال 2017

همچنین، آوایا با داشتن تکنولوژی‌های پیشرفته و قابل اطمینان، امنیت پرداخت‌های الکترونیکی را بالا برده و به کاربران خود اطمینان بیشتری در استفاده از این سیستم پرداخت الکترونیکی داده است. علاوه بر این، آوایا با داشتن خدمات متنوع، به کاربران خود امکان پرداخت به روش‌های مختلف را فراهم کرده و توانسته است به مشتریانی با نیازهای متفاوت، خدماتی سفارشی و مناسب ارائه دهد.

در کنار این موارد، آوایا با داشتن کارشناسان متخصص و حرفه‌ای، به کاربران خود در ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی کمک کرده و با راهنمایی و پشتیبانی موثر، به مشتریان خود امکان استفاده بهینه از سیستم پرداخت الکترونیکی را فراهم کرده است.

با توجه به این موارد، جایزه سیستم ارتباطات یکپارچه به آوایا اختصاص یافته و این جایزه نشان دهنده موفقیت‌های این سیستم پرداخت الکترونیکی در حوزه ارتباطات یکپارچه و فناوری اطلاعات است.

شرکت و سایت جهانی TMC (فعال در حوزه مدیا که به کاربران، راه کار آنلاین برای سیستم های مختلف ارائه می دهد) جایزه ای را تحت عنوان آوایا آی پی آفیس کانتکت سنتر بهترین راه کار برای ارتباطات یکپارچه سال ۲۰۱۷ (آوایا برنده جایزه سال 2017) را به شرکت آوایا اختصاص داده است.

آوایا برنده جایزه سیستم ارتباطات یکپارچه سال ۲۰۱۷
مرکز تماس آوایا AVAYA IP Office Contact Center

آوایا آی پی آفیس کانتکت سنتر نوآوری را در سطوح جهانی برای کال سنتر های کوچک تا متوسط گسترش داده و ارزش ها و سادگی هایی که کاربران نیاز دارند را به آنان ارائه می دهد. این ابزار برای کار با آوایا آی پی آفیس بهینه شده و تست های واقعی پاسخگویی در لحظه به مشتری را پشت سر گذاشته است.

این راه کار قابلیت های چند زبانه ترکیبی را برای افزایش و گسترش ارتباطات با حداقل نیاز به سفارشی سازی و تنظیمات فراهم می کند. همچنین می تواند به عنوان یک سیستم ترکیبی و یا یک سیستم منحصر به فرد مبتنی بر ارتباطات ابری در دیتا سنتر مرکزی و یا در محل مشتری روی شبکه ارتباطات ابری گوگل - آوایا به کار گرفته شود.

آوایا آی پس آفیس کانتکت سنتر برای شرکت ها و کمپانی هایی که می خواهند ارتباطات یکپارچه چند کاناله و قوی داشته باشند یک راه کار ایده آل و مقرون به صرفه است.

این خبر در مجله INTERNET TELEPHONY هم با فونت بزرگ درج شده است.

نتیجه‌گیری:

آوایا یکی از معتبرترین سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در ایران است که با داشتن تکنولوژی‌های پیشرفته، خدمات متنوع و کارشناسان متخصص، به مشتریان خود امکان استفاده بهینه از سیستم پرداخت الکترونیکی را فراهم کرده است. دریافت جایزه سیستم ارتباطات یکپارچه نیز نشان دهنده موفقیت‌های این سیستم پرداخت الکترونیکی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یکپارچه است.

 


منتشر شده در تاریخ : 1396.03.28

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید