اخبار

آوایا در ووهان

آوایا در ووهان چین

آوایا در ووهان

راه حل های آوایا در کنترل همه گیری کرونا

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد آوایا در ووهان است، ما در مجموعه هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

آوایا (Avaya) در ۲۴ ژانویه از شدت فزاینده همه گیری ویروس کرونا در چین آگاه شد و تصمیم گرفت از ووهان (Wuhan) حمایت کند. نمایندگان شرکت بسرعت سازماندهی، حضور و همکاری با شرکا، برای کمک به سیستم های صوتی و تصویری و تجهیزات ملاقات از راه دور را به بیمارستان Huoshenshan و بیمارستان Leishenshan در ووهان ترتیب دادند و توسعه را طی ۴۸ ساعت به پایان رساندند.

در ۲۷ ژانویه شیوع ویروس کرونا (Coronavirus) یا همان کووید ۱۹ (Covid-19) شروع به ایجاد چالش های جدیدی برای بیماران می کند. در نتیجه آوایا (Avaya) شروع به ارائه ی راه کارهای خانگی نموده که نه تنها بطور موثر از آلودگی متقابل جلوگیری نموده و از سلامت کارکنان محافظت می نماید، بلکه عملکرد روزانه کارکنان بخش های درمان و پزشکی را تضمین می بخشد و خانواده های بیماران قادر به کسب تجربه ی مثبتی هستند.

در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ که هم زمان با عید سال نو چینی ها بود، کارکنان پزشکی بیمارستان Huimin در شهر پکن، بوسیله سیستم ها و نرم افزارهای آوایا (Avaya) اقدام به کنترل و مدیریت بیماران از راه دور نمودند. بیمارستان تخصصی منطقه Xicheng که هنوز در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر بود، پس از برقراری ارتباط با بیمارستان توسط آوایا، بسرعت منابع لازم را سازماندهی کرده و آخرین تکنولوژی سیستم های مشاوره ویدئویی از راه دور را برای بخش های قرنطینه به این بیمارستان اهدا کردند.

آوایا در ووهان

آوایا در ووهان

در ۳ فوریه، RRS Lexis مرکز خدمات مشتریان گروه Haier بطور کامل راه کارهای راه دور آوایا (Avaya) را جایگزین سیستم های سنتی خود نموده و کارشناسان خود را مجهز به بهترین ابزارهای مدیریت تماس راه دور می نماید و آن ها را به خانه های خود که محیطی امن در برابر شیوع ویروس کرونا می باشد منتقل می نماید. در حال حاضر پرسنل این مرکز تماس، بهترین خدمات را بصورت راه دور و از محیط خانه به مشتریان ارائه می دهند که این امر نه تنها راهی موثر در حفظ سلامت کارکنان است بلکه تجربه ای بی نظیر برای مشتریان این شرکت می باشد. هم زمان در همین روز تیم های پزشکی Zhejiang به شهر ووهان رفته و در مدیریت اپیدمی ملی ویروس کرونا کمک می کنند. در همین زمان آوایا (Avaya) با همراهی شرکای خود از قبیل Zhiang و Tengyue سیستم های مشاوره ویدئویی راه دور خود را با نام AVAYA XTE 240 راه اندازی و به بیمارستان Zhejiang در راستای حمایت از کارکنان این بیمارستان اهدا می کند و همین طور در این روز بیمارستان Huoshenshan نخستین بیمارستان مدیریت راه دور در ووهان بطور رسمی شروع به پذیرش بیماران می نماید. آوایا (Avaya) بمنظور کمک در پیش گیری و درمان این اپیدمی به راه اندازی دستگاه های صوتی و سیستم های تصویربرداری از راه دور کمک می کند و با گروه Xiaomi همکاری نموده تا یک سیستم تصویربرداری راه دور را ایجاد کنند. AVAYA هم چنین در مشارکت با دیگر شرکا از جمله Rongda، Zhiang و Huixun نسبت به پشتیبانی این سیستم ها اقدام می نماید و در ۴ فوریه این همکاری با راه اندازی راه کار های مشابه در بیمارستان Leishenshan ادامه می یابد.
و سرانجام از ۵ فوریه تاکنون، AVAYA به حمایت از مراکز راه اندازی شده پرداخته و بصورت ۲۴ ساعته نسبت به تضمین عملکرد سیستم های راه اندازی شده اقدام به ارائه ی پشتیبانی فنی نموده تا عملکرد موثر این سیستم ها در مدیریت این همه گیری ادامه یابد.

آوایا در چین


نتیجه گیری:

شرکت آوایا (AVAYA) که سال ها بعنوان رهبر بازار جهانی سیستم های VoIP، مرکز تماس (Contact Center)، ارتباطات یکپارچه (Unified Communications) و ویدئو کنفرانس (Video Conference) شناخته می شود یک شرکت بزرگ جهانی می باشد که آمریکایی بوده و مقر اصلی آن در ایالت نیوجرسی آمریکا می باشد که البته یکی از بزرگترین شبکه های نمایندگی و همکاری تجاری را در سراسر دنیا از جمله کشور چین دارد.

 


منتشر شده در تاریخ : 1399.01.27

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه