مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

آوایا فراتر از سیستم های ارتباطی

آوایا فراتر از سیستم های ارتباطی

آوایا فراتر از سیستم های ارتباطی

آوایا و خدمات مشتریان

آن چه خواهیم خواند

همان طور که قبلا نیز اشاره شد، چند سالی است که محصولات آوایا در بین شرکت هایی که در زمینه مراکز تماس و خدمات مشتری فعالیت می کنند شهرت پیدا کرده است و بعنوان برند و پیشرو در صنعت تبدیل شده است. یکی از دلایل شهرت شرکت آوایا راه حل های خوبی است که به مراکز تماس ارائه می دهد. آوایا رهبر بازار جهانی در حوزه سیستم های ارتباطی، مراکز تماس، راه کارهای ارتباطی مبتنی بر شبکه است که با ارائه راه کارهای مناسب به بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای برتر در حوزه ارائه خدمات به مشتریان می باشد. در ادامه به بخش هایی از آن خواهیم پرداخت.

 

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” آوایا فراتر از سیستم های ارتباطی ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

راه کارهای آوایا

راه کارهای آوایا، فراتر از ارتباطات و فراتر از همکاری است. در دوره ای که تعامل راز بقای کسب و کار ها می باشد، راه کارهای آوایا تجربه ای بی نظیر برای مشتریان است. تجربه ای که نتیجه آن برای کسب و کار ها، افزایش بهره وری و سودآوری بیشتر است. آوایا برای کسب و کارهای قرن ۲۱، مجموعه از راه کارهای ترکیبی را ارائه نموده است. راه کارهایی شامل مراکز تماس که به شما در تحرک بیشتر، استفاده از برنامه های متنوع، شبکه های اجتماعی و سیستم های ارتباطی یکپارچه کمک می کند. در زیرساخت های شبکه، Avaya پلت فرم هایی با انعطاف پذیری و توسعه پذیری بیشتری را به شما داده است که بهترین پل برای پیشرفت کسب و کارهای شما در پیشبرد اهداف والای سازمانتان می باشد.

تعامل با مشتری

در دنیای امروزی راه های ارتباطی با مشتریان فقط به مکالمه های تلفنی محدود نشده و کانال های مختلفی مانند تلفن، ایمیل، چت، ویدئو، شبکه های اجتماعی نیز وجود دارند که راه کارهای Avaya همه این ها را در یک سیستم یکپارچه در اختیار شما قرار خواهند داد. ارتباط های چند رسانه ای و بدون وقفه با مشتریان و تعامل بهتر با این سرمایه های ارزشمند، موجب افزایش مدت زمان مدیریت ارتباط با مشتریان که تضمین کننده سودآوری بیشتر برای کسب و کار و در نتیجه طول عمر بیشتر آن ها خواهد شد.

تعامل با تیم

تعامل با تیم در پیشبرد اهداف کسب و کار ها در راستای جلب رضایت مشتریان یک جادوی بی نظیر است.

ساختار ارتباطات تیمی دگرگون شده است و دیگر هم چون گذشته نیست.

هنگامی که در تیم خود به یک تعامل دست می یابید به شکل شگفت انگیزی یک احساس خوب در کسب و کار شما پدید می آید که پیامد آن رسیدن به بهره وری بیشتر است.سیستم های ارتباطی

 

آوایا و خدمات مشتریان

باید دانست که امروزه بازارهای رقابتی شرکت هایی که به دنبال راه هایی برای بهبود خدمات مشتریان و در عین حال افزایش بهره‌ وری و کارایی هستند، می‌ توانند از راه‌ حل‌ های مراکز تماسی که مقرون ‌به ‌صرفه هستند، برای سیستم ‌های آفیس IP Avaya استفاده کنند. سیستم های ارتباطی همگرا، شریک آوایا، می تواند به کسب و کارها در پیاده سازی و نگهداری برنامه های کاربردی Avaya کمک کند که عملکرد مرکز تماس و تماس را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما بهترین خدمات ممکن را دریافت می کنند. چندین راه حل موجود است که با IP Office یکپارچه شده و قابلیت های ارتباطی را افزایش می دهد. مرکز تماس دفتر IP Avaya (IPOCC) با Avaya IP Office Contact Center (IPOCC)، کسب‌وکارها می ‌توانند خدمات شخصی و ثابتی را در چندین کانال به مشتریان ارائه دهند. این راه حل مرکز تماس همه کاره امکان برقراری ارتباط مقرون به صرفه، سریع، کارآمد و دقیق را فراهم می کند. IPOCC با IP Office ادغام می شود تا یک رابط مدیریتی ساده و کاربردی داشته باشد. این راه حل می تواند با کسب و کارها رشد و تکامل یابد، و مزایای متعددی دارد، مانند: بهبود وضوح اولین تماس، بهره وری بیشتر کارکنان به دلیل ابزارهایی که حل مسئله و ارتباط با مشتریان جدید را تسهیل می کند، و قابلیت های ارتباط چند کانالی که به نمایندگان اجازه می دهد ارائه دهند.

کسب ‌و کارهای کوچک تا متوسط می ‌توانند از مدیریت بی ‌درنگ، گزارش ‌دهی تاریخی، ابزارهای رومیزی افزایش‌ دهنده بهره ‌وری، گزینه ‌های سلف سرویس، تابلوهای دیواری، آلارم‌ های فوری و موارد دیگر برای دستیابی استفاده کنند. ارائه خدمات به مشتریان با کیفیت بالا CCC قادر به خدمات رسانی به مراکز تماس با 2 تا 75 نماینده و کارشناس است و ماژول های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند عملیات مرکز تماس شرکت ها را بهبود بخشد.

 

شبکه های یکپارچه آوایا

ساختن راهی به آینده، دستاورد تکنولوژی شبکه های یکپارچه آوایا است که کسب و کار ها به دست می آورند.

کاهش قطع ارتباط شبکه، لذت بردن از دسترسی سریع تر به اطلاعات، در هم آمیختن کانال های مختلف و استفاده از برنامه های کاربردی متنوع و پیاده سازی شبکه های ابری، نتیجه انتخاب سرویس شبکه های یکپارچه آوایا برای کسب و کارها می باشد.

افزایش بهره وری را از زیرساخت ها آغاز کنید.

تعامل با محیط زیست

از نوآوری های آزادانه لذت ببرید. انعطاف پذیر باشید.

برنامه های جدید و سفارشی راهی است به لذت بردن از زندگی سریع تر. آوایا متعهد به محیط زیست است. Avaya با ساختن ابزارها و برنامه های کاربردی امروزی علاوه بر پایبندی به این تعهد به گردش کارهای کسب و کارها کمک شایانی می کند.

آوایا

صنعت عمودی
این صنعت مرتبط است با کسانی که به دانش آموزان، بیماران و یا مشتریان سرویس می دهند.

تعامل بهتر با این افراد به شما در کارتان کمک شایانی می کند. راه کارهای آوایا با تمرکز بر روی تعامل بهتر در این ارتباطات، ابزارهایی منحصر به فرد و مبتنی بر فن آوری های نوین را در اختیار شما قرار می دهد که نتیجه آن رضایت و وفاداری بیشتر است که کسب و کار شما را به بهره وری بیشتری می رساند.

کسب و کار های بزرگ

راه کارهای چند کانالی مبتنی بر تعامل، صرفاً یک راه حل برحسته نیست، بلکه فرصتی برای چابکی بیشتر، تحرک پذیری و امنیت برای تیم و مشتریان شما است.

محصولات آوایا، با ارائه راه کارهای تعاملی برای کسب و کار های متوسط و رو به بزرگ، شرایطی را فراهم می کند تا این کسب و کار ها صرف نظر از میزان پیچیدگی کار آن ها و بودجه ای که در اختیار دارند، نسبت به بهبود ساختارهای ارتباطی خود اقدام نمایند.

کسب و کار های کوچک

راه حل های مشارکتی AVAYA ، افراد با استعداد را گرد هم آورده و سبب تشکیل تیم های ویژه برای مشارکت سریع تر، تصمیم های هوشمندانه تر و نتایج بهتر می شود. امروزه توانایی برقراری ارتباط در هر زمان و با هر وسیله الکترونیکی امری حیاتی است و آوایا از طریق تجمیع مشارکت افراد در یک سطح کلی جدید مهم ترین فاکتورهای کسب و کار که عبارتند از مسئولیت پذیری، دسترسی و بهره وری را برآورده می سازد. آوایا آی پی آفیس بر متحد ساختن قدرت جمعی و ارائه آن به بهترین شکل توجه دارد.

تحرک

نیروی کار متخصص شما با استفاده از ابزارهای مدرن آوایا که مبتنی بر فن آوری هستند با روش هایی بسیار آسان در خانه حضور داشته و انجام امور شغلی خود می پردازند.

اجازه دهید تا همکاران شما از هر مکان و با استفاده از هر ابزاری به سیستم ارتباطی کسب و کار شما متصل شوند و در شرایطی امن، قابل اعتماد، مقرون به صرفه و سود آور به ارائه خدمات بپردازند.

سرویس های ابری

چابک تر باشید و بسادگی متحول بشوید. Avaya فن آوری هایی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که موجب کاهش خطرات مالی خواهد شد.

آوایا با ارائه راه کارهای ترکیبی همراه با ویژگی ها و قابلیت هایی بی نظیری را از سیستم های ارتباطی یکپارچه صوتی، کنفرانس ویدئویی و … در اختیار کسب و کار ها قرار می دهد که تمامی این امکانات بر اساس سرویس های ابری می باشد.


منتشر شده در تاریخ : 1397.08.23

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه