مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

آوایا و تحرک پذیری

آوایا و تحرک پذیری

آوایا و تحرک پذیری

عملکرد آوایا 

آن چه خواهیم خواند

آن چه که برای بسیاری از کسب و کارها دارای اهمیت است، تحرک پذیری و ابزارهای ارتباطی است. چرا که بسیاری از مشتریان برای ایجاد ارتباط با کارشناسان مراکز مختلف از وسایل و ابزارهای ارتباطی مانند تلفن های گویا، ایمیل، چت آنلاین و… استفاده می کنند. باید دانست که همگام سازی این ابزارها با سرعت کسب و کارها نیازمند به زیرساخت های اساسی است. در بین تمام وسایل ارتباطی، به جرات می توان گفت تلفن های آوایا با ایجاد شبکه های قدرتمند و بسیار گسترده، امکان بهره گیری آسان و سریع را برای مشتریان میسر می کند، شاید به نوعی بتوان گفت که آوایا و تحرک پذیری با هم در تعامل نزدیک هستند، چرا که این موضوع باعث افزایش دسترسی مشتریان شده و از طرف دیگر پاسخ گوی همیشگی آن ها هستند.

راه حل های آوایا

افزایش دسترس پذیری، پاسخ گویی کاربران، حذف محدودیت جغرافیایی و ابزار ارتباطی

از آنجایی که کاربران در طول روز به طور مداوم در رفت و آمد هستند و از ابزارهای ارتباطی متعددی استفاده می کنند، همگام ساختن آنان با سرعت کسب و کار به وسیله زیرساخت ارتباطی مناسب برای مشارکت سیار و مجازی سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است. شبکه های قدرتمند و منعطف آوایا از قطع شدن ارتباطات پیشگیری کرده و امکان بهره گیری آسان و سریع از قابلیت ها و خدمات را میسر می سازد. شما می توانید تاثیر کسب و کار را به هنگام برقراری ارتباط کارکنان، شرکا و مشتریان در
شبکه ها، مکان ها و زمان های مختلف مشاهده کنید. با Avaya، دسترس پذیری و پاسخ گویی کارکنان افزایش می یابد و تجارب مشتری در تعامل با شما پیوسته و بهینه خواهد شد.

راه حل های سیار آوایا و تحرک پذیری، ایمن، قابل اطمینان و مقرون به صرفه بوده و کلیه کاربران شما را شامل مدیران، نیروی فروش، تیم های پشتیبانی فنی، بانیان دانش، Agent ها و مشتریان – قادر می سازند تا به طور یکپارچه با یکدیگر همکاری نمایند بنحوی که گویا از مجموعه ابزارهای ارتباطی یکسانی استفاده می کنند. با این راه کار شما می توانید پویایی کسب و کارتان را به هنگام تردد افراد در فرودگاه ها، هتل ها، سایت مشتریان و شرکا و یا در منزل یا دفاتر چند شعبه ای حفظ کنید و برنامه های کاربردی آن را بر روی هر وسیله سیاری – اعم از اینکه متعلق به پرسنل یا مشتریان باشند یا متعلق به شرکت – عملیاتی و قابل دسترسی سازید.

آوایا 

  •  اثرگذاری مشارکت سیار

مشارکت افراد را از طریق ارتباطات یکپارچه کاربر پسند پیام رسانی، تصویری، صوتی و مبتنی بر وب بهبود دهید. توانمندسازی کارکنان در به اشتراک گذاری آسان عقاید و محتوا سبب افزایش بهره وری، رشد، سود و درآمد می شود.

  •  پشتیبانی از روندهای ارتباطی

پشتیبانی راه کار از روند BYOD باعث کاهش هزینه ها، افزایش مشارکت و تقویت ارتباطات می گردد. کارکنان می توانند به برنامه های کاربردی کسب و کار از طریق وسایل اکترونیکی مورد علاقه خود شامل تبلت، تلفن هوشمند، کلاینت و لپ تاپ دسترسی داشته باشند.

  • ایمن سازی ارتباطات

با راه کارهای سیار Avaya می توانید با اطمینان و آسودگی خاطر از ارتباطات سیار بهره گیرید و دسترسی مطمئن به سازمان را برای کارکنان، مشاوران و مشتریان تان فراهم آورید.

کارکنان دورکار – محل کارتان را به خانه بیاورید

با راه کارهای بی سیم آوایا می توانید به سهولت از بانیان دانش و Agent های مرکز تماس که در منزل مشغول به کار هستند پشتیبانی کنید.

ابزارهای مورد نیازشان از قبیل ابزارهای صوتی، تصویری، پیام رسانی، اشتراک گذاری محتوا و کنفرانس را توسعه دهید و ارتباطات امن، قابل اطمینان و بلادرنگ فراهم سازید.

معماری هوشمند، پهنای باند شما را مدیریت و هزینه ها را کاهش می دهد.

سهولت برقراری ارتباط در هر مکان

یکی از نیازهای مهم کارکنان برقراری ارتباط به هنگام کار در اماکن عمومی، هتل، یا محل مشتری و شرکا می باشد. با Ayaya نیروی کار شما می توانند از شماره های تماس کاری خود برای ارتباطات داخلی و بیرونی استفاده کنند و از طریق یک دکمه در یک ویدئو کنفرانس شرکت کند و تماس با کیفیت بالا داشته باشند. شما می توانید با هدایت ترافیک تماس هایتان به یک شبکه Wi-Fi و شبکه داخلی سازمان هزینه های مربوط به رومینگ و مسافت های طولانی را کاهش دهید. دسترسی به ارتباطات یکپارچه و ویدئویی کارکنان را قادر می سازد تا در حین حرکت و رفت و آمد نیز با مشتریان در ارتباط باشند.

کارکنان پرجنب و جوش – کارکنانی که به ندرت در پشت میز کارشان هستند

آوایا کار کردن را برای افراد و تیم هایی که مرتب درداخل سازمان در رفت و آمد هستند، آسان می سازد و از عملکرد پایین فضاهای کاری متحرک جلوگیری می کند. کاربران می توانند در حین حرکت به راحتی به شبکه ها و ابزارهای ارتباطی متصل شده و در دسترس باشند و به آسانی به  مدیریت ارتباط با مشتری بپردازند. قابلیت اتصال خودکار وسایل الکترونیکی کاربران و میهمانان به شبکه شرکت سبب کاهش هزینه های تلفن همراه می شود. برخورداری از یک شبکه بی سیم که قادر به تامین نیازهای برنامه های کاربردی کسب و کارتان باشد، عملکرد کارکنان سیار را افزایش می دهد.

کارکنان پشت میزنشین نیز از ابزارهای سیار استفاده می کنند.

آوایا و تحرک پذیری

مجموعه ابزارهای رومیزی خود را با ابزارهای سیار کامل کنید.

استفاده کارکنان پشت میزنشین از قابلیت های سیار باعث ایجاد هماهنگی میان شبکه ها و ابزارهای ارتباطی روز می شود، بهره وری را افزایش می دهد و در صورت نیاز بر تعداد روزهای کاری می افزاید.

ابزارهای سیار Avaya، کسب و کار شما را به یک محیط پویا و سرشار از انرژی و به دور از هر محدودیت حرکتی تبدیل می کند.
در کسب و کار های کوچک یا کسب و کار های متوسط و بزرگ ، کارکنان شما با آسودگی در سراسر محیط کار خود حرکت کرده و به انجام امور شغلی خود می پردازند.

مشتریان – مشتریان نیز سیار هستند پس خدمات شما نیز باید سیار باشد

با آوایا مشتریان شما می توانند با استفاده از وسایل سیارشان به خدمات مرکز تماس شما دسترسی داشته باشند. مشتریان می توانند با استفاده از نرم افزارهای موبایل آوایا از طریق تلفن های هوشمندشان با شما در تعامل باشند. این امر سبب افزایش سطوح خدمات و بهره وری Agent ها می شود.

 

نتیجه گیری 

همان طور که گفته شد، آن چه که برای بسیاری از کسب و کارها دارای اهمیت است، تحرک پذیری و ابزارهای ارتباطی است. امروزه بسیاری از مشتریان برای ایجاد ارتباط با کارمندان و کارشناسان شرکت ها و کسب و کارهای مختلف، نیازمند وسایل ارتباطی هستند، لوازمی مانند: تلفن، ایمیل، پیامک یا ابزارهای دیگر. بنابراین همه این ابزارها نیازمند زیرساخت های اساسی و مهم هستند که می بایست به آن توجه لازم کرد. در بین لوازم ارتباطی به نوعی می توان گفت که آوایا و تحرک پذیری با هم در تعامل نزدیک هستند و همین امر باعث شده است که امروزه بسیاری از شرکت ها برای ایجاد ارتباطات خود از این تلفن ها استفاده کنند، چرا که تلفن های آوایا با ایجاد شبکه های قدرتمند و بسیار گسترده، امکان بهره گیری آسان و سریع را برای مشتریان میسر می کند. بنابراین بسیاری از کسب و کارها و مشاغل می توانند با تلفن های آوایا ارتباطی آسان و راحت تر بین کارشناسان و مشتریان، ایجاد سازند.  


منتشر شده در تاریخ : 1397.08.26

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه