مقاله ها, تجربه مشتری, راه حل ها, مرکز تماس

تجربه ی بهتر با AVAYA IP Office

تجربه ی بهتر با AVAYA IP Office در مرکز تماس

ویژگی های آوایا آی پی آفیس

تجربه بهتر با آوایا آی پی آفیس

آن چه خواهیم خواند

همان طور که در مقالات قبل گفته شد، تلفن های آوایا آی پی آفیس از سری تلفن های مقرون به صرفه است که توانایی این را دارد که از هر صدا و تصویری در هر دستگاهی پشتیبانی کند. علاوه بر آن تلفن های IP Office توانایی این را دارند که، تجربه مشتری و کارایی نماینده مرکز تماس را با عملکرد چند کاناله قدرتمند و مقرون به صرفه برای چت صوتی، ایمیل و وب را بهبود بخشند. این راه حل ترکیبی از نرم افزارهای همکاری بعلاوه مراکز تماس چند کاناله، شبکه، امنیت و ویدئو است. هم چنین این سری تلفن ها دارای شاخص هایی مانند: امنیت و انعطاف پذیری و ظرفیت بالا، مدیریت آسان و سریع و گسترش ساده ولی موثر هستند، که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” ویژگی های آوایا آی پی آفیس ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

شاخص های تلفن های آوایا

نرم افزارهای ارتباطاتی با مهاجرت از تکنولوژی های پیش فرض به ابر ارتباطی، همراه با یک پوشش جایگزین ترکیبی برای نقاط ضعف، اجازه‌ی حفظ تجهیزات و میراث صاحبان شرکت ها را فراهم می‌سازد. تصمیم گیرنده های تجاری نگران نتایج راه‌حل های جدید فن آوری هستند. و از طرفی دیگر تجربه ی مشتریان حیاتی است: بر اساس نتایج اعلام شده از سوی موسسه ی گارتنر (Gartner)، هشتاد و نه درصد شرکت ها اکنون بر اساس تجربه های مشتریان انتظار یک رقابت منحصر به فرد را خواهند داشت.

راه حل در دست AVAYA IP Office است. ما در سال های گذشته، تجربه رهبری متمرکز مشتریان را ایجاد کرده ایم. آوایا آی پی آفیس، بر اساس جدیدترین پیشرفت‌ها با نیازهای متغیر در سطح کوچک و متوسط کسب و کار (و رشد) در سرتاسر جهان، ارتقا خواهد یافت. آوایا آی پی آفیس به سادگی استقرار، گسترش و ارتقاء می یابد و چه در سطح یک دفتر و یا دفاتر چندگانه استفاده و مدیریت می شود و همچنین قابلیت تعامل مشتری را در سطح گسترده و موثر تیمی نمایان می کند.

ویژگی های آوایا آی پی آفیس

تجربه ی بهتر با AVAYA IP Office

  • گسترش ساده و موثر

مراحل کمتر در نصب و راه اندازی برای مشتری، و شناسایی های خودکار جهت نصب در پیاه سازی ها

 

  • ارتقاء انعطاف پذیری و امنیت

معماری انعطاف پذیر و سیستم عامل های از پیش ساخته شده و پایدار، در امنیت مورد نیاز برای سیستم ابر

 

  • مدیریت آسانتر ارتباطات

صدور لایسنس های متمرکز، تشخیص هوشمند و نظارت بر کیفیت صوتی، جهت پایداری و اجرای سیستم

ویژگی ها آوایا آی پی آفیس

  • افزایش ظرفیت

افزایش ظرفیت سیستم با کاهش ذخیره سازی میزان داده ها و با بیش از ۵۰٪ حافظه کمتر مورد نیاز، برای افزایش مقیاس همراه با افزایش رشد سیستم شما

 

  • تجربه غنی از کاربر

عملکرد وسیع از مشتریان آوایا، تجربیات همکاری پیشرفته وب، و توابع API قوی در یکپارچه سازی اندوخته‌ی هر آنچه است که تجارت شما به آن نیازمند است.

مدیریت آسانتر آوایا آی پی آفیس

بیشتر بخوانید تا ببینید AVAYA IP Office چگونه …

شاخص های تلفن های آوایا

  • بهره وری کارکنان را افزایش می دهد

با کارمندان از طریق یک تماس فورا در ارتباط باشید.

کارمندان را همانند کار در محیط شرکت از راه دور قادر به فعالیت نمایید.

به کارمندان قابلیت استفاده از موبایل و یا تلفن منزل را همانند یک تلفن فرعی دفتر، بدهید.

کار در منزل را مورد تشویق قرار دهید تا از اتلاف زمان در اضافه کاری ها و کاهش بهره وری در زمان بیماری کارمندان جلوگیری شود تا کامندان از پتانسیل خود در کار استفاده نمایند و از انتقال بیماری های واگیر دار پیش گیری شود.

ارتقاء انعطاف پذیری و امنیت در آوایا آی پی آفیس

  • صرفه جویی در هزینه

آوایا آی پی آفیس بر اساس گزارش های گروه Tolly به میزان میانگین ۲۵% کمتر از دیگر راه حل های موجود هزینه را کاهش می دهد.

به کمک مراکز تماس، تماس های بیشتری را با افراد کمتر در تعداد کارمندان با قابلیت سرویس خودکار برای مشتریان مدیریت می‌نماید.

تلفن های قابل حمل و سیار و وسایل ارتباطی از راه دور را از طریق تماس های مسیریابی به حداقل برسانید.

با استفاده از تکنولوژی پل ارتباطی کنفرانسی از هزینه های اضافی در سیستم های کنفرانسی سه گانه جلوگیری نمایید.

با شبکه های صوتی مبتنی بر آی پی یا آی پی فون ها (Ip phone)، هزینه را کاهش و از سیستم های انعطاف پذیر تر بهره بگیرید.

با مهاجرت به سیستم ابر از CAPEX به مدل هزینه‌ی OPEX، منابع خارجی فناوری اطلاعات و هزینه ها در ارائه مدلی به نام “هزینه جهت هر استفاده”، انعطاف پذیری بیشتر مالی را فراهم آورید.

افزایش ظرفیت آوایا آی پی آفیس

از TCO بکاهید و با به روز ترین و قابل ارتقا ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها همراه باشید.

 

  •  به شما در به کارگیری هرچه بهتر مشتریان کمک می‌کند

بیشترین تماس را از مشتریان دریافت کنید. آوایا آی پی آفیس، مجهز به یک قابلیت است که توسط آن مسیر یابی بر اساس توانایی کارکنان صورت می‌گیرد که می تواند به شخص مورد نظر حتی در صورت دور از دسترس بودن ارتباط بر قرار نماید.

با اضافه کردن امکانات چت بر روی وب، ایمیل و فکس یکپارچه حتی از صوت هم فراتر روید.

با استفاده از ابزار های گزارش گیری برای نمایش هر چه بهتر کسب و کار خود، برای مشتریان از محصول خود پشتیبانی نمایید.

 

  • افزایش سودآوری

ارتباطات مدرن یکپارچه، مشتریان و کارکنان را از طریق دستگاه ها و روش هایی که هر کدام می خواهند، در هر زمان و هر کجا متصل می کند.

زمانی که سازمان ها با موفقیت مشتریان و کارمندان خود را با هم در ارتباط می‌سازند، آنها تجربه یک پیشرفت ۲۴۰% در نتایج کارایی کسب کار نسبت به دیگر سازمان هایی خواهند داشت که نه مشتریان و نه کارمندان، با هم مرتبط نیستند.

CAPEX هزینه‌هایی هستند که برای ایجاد سود در آینده صرف می‌شوند

OPEX به هزینه‌های عملیاتی گفته می شود

TCO هزینه کل محصول یا خدمات (هزینه فروش + ساخت و تمامی هزینه های پنهان)

 

نتیجه‌گیری :

در آخر باید گفت که استفاده از سیستم آوایا آی پی آفیس، به شرکت ‌ها این امکان را می‌ دهد که خدمات خود را بهبود بخشند و هم چنین هزینه ‌های خود را کاهش دهند. با استفاده از این سیستم، شرکت‌ ها می‌ توانند به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و نیازهای آن‌ ها را به بهترین شکل برآورده کنند. هم چنین، با استفاده از این سیستم، شرکت‌ ها می ‌توانند به راحتی با دفاتر خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از هزینه‌ های مربوط به تماس‌ های بین‌ المللی بکاهند. در نهایت، استفاده از سیستم AVAYA IP Office، به شرکت‌ ها امنیت بیشتری در ارتباط با مشتریان خود داده می‌ شود و به شرکت ‌ها این اجازه را می‌ دهد که با اطمینان بیشتری خدمات خود را به مشتریان خود ارائه کنند. پس استفاده از این تلفن ها برای کسب و کارهای متوسط و کوچک ضروری به نظر می رسد.


منتشر شده در تاریخ : 1396.11.26

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه