vtech network phone

تلفن تحت شبکه VTech

کسب و کار خود را آماده رقابت کنید

بدست آوردن بیشترین ها با کمترین ها

به ابزارهایی که پیش از این داشته اید نه بگویید، همه ی آن ها را جمع کنید و به اتاق کار خود یکی از محصولات VTech ErisTerminal را اضافه کنید.

مدیریت تمامی ارتباطات صوتی، داده ها و اینترنت با محصولات VTech برای شما بصورت یکپارچه در خواهد آمد. در اختیار داشتن یک تلفن کارآمد رومیزی بهمراه گوشی بی سیم به شما امکان های ویژه ای را برای طراحی کسب و کارتان می دهد.

فقط یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

تحرک بیشتر

در بازار رقابتی امروز تحرک یکی از مهم ترین مزیت های ساده قدرتمند برای کسب و کارهای موفق است. ترکیبی از گوشی ثابت رومیزی با گوشی قابل حمل و بی سیم به شما این امکان را می دهد که حتی بهنگام حرکت در اتاق کار خود نیز پاسخ گوی مشتریان باشید.

پشتیبانی از کدک های بیشتر و باند گسترده برای شما صدای با کیفیت بالا و HD را فراهم می سازد. با اضافه کردن تجهیزات DECT می توانید میزان تحرک خود را از اتاق کارتان به سراسر مجموعه ی سازمان یا شرکت خود افزایش دهید.

بیشترین راه های اتصال

سازگاری کامل با سیستم عامل های میزبانی وب و مراکز تلفن OPEN SOURCE به این معنی است که شما همیشه برای انتخاب تجهیزات مرکز تلفن خود حق انتخاب دارید.

هم چنین با قابلیت هایی نظیر گوشی بی سیم و یا دسترسی های راه دور در هر زمانی می توانید به مرکز ارتباطات یا مرکز تماس - کال سنتر کسب و کار خود متصل باشید.

تلفن تحت شبکه vtech

قابلیت هایی فراتر از هزینه

هزینه تامین آی پی فون های VTech ErisTerminal متناسب با بودجه ی شماست. محصولات VTech جایگزینی مقرون به صرفه برای سیستم های تلفنی سنتی آنالوگ و دیجیتال هستند.

کاهش هزینه های نصب با پشتیبانی از PoE و دو پورت اترنت و از همه مهم تر گارانتی معتبر و تضمینی از جمله ویژگی های مهم محصولات VTech ErisTerminal است که به شما حق انتخاب می دهد.

پشتیبانی از تمام قابلیت ها

از تمامی ویژگی های مرکز تلفن خود لذت ببرید

استفاده ی هم زمان از تلفن و کامپیوتر یا لپ تاپ با استفاده از یک کابل شبکه
هم زمان با ویژگی های پیشرفته ی تماس تلفنی، صاحب چندین خط تماس باشید.
با در اختیار داشتن دکمه های قابل برنامه ریزی کار را برای مدیریت و نظارت آسان تر کنید.
 
حذف آداپتورهای دست و پا گیر و سیم کشی های مزاحم با پشتیبانی از PoE
پشتیبانی از کدک G.722 برای بالاترین کیفیت صدا با قابلیت HD
توسعه سیستم با افزودن راه کارهای DECT برای استفاده ی هم زمان از شش دستگاه گوشی بی سیم، دست شما را برای توسعه باز می کند.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.