تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600

تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۱۶۰۰

یک انتخاب کارآمد و کم هزینه برای کسب و کارها

سازمان ها و شرکت هایی که سعی در کمینه کردن تغییرات را بهنگام بروز رسانی ساختارهای ارتباطی کسب و کار خود دارند، با یک انتخاب ایده آل برای آی پی فون های مورد نیار مواجه هستند، زیرا تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600، اضافه بر این که از تمامی قابلیت های یک آی پی فون کارآمد و حرفه ای پشتیبانی می کنند، بسیار کم هزینه و در عین حال بسیار پرکاربرد هستند.

این دسته از تلفن های تحت شبکه آوایا، کمترین میزان تغییرات را در میان کارکنان پدید خواهند آورد زیرا به تلفن های سنتی که سال های سال مورد استفاده بوده بسیار نزدیک است و همین امر سبب می شود تا کارکنان سازمان بهنگام تغییرات با کمترین میزان چالش مواجه باشند و یا بعبارتی بهتر با توجه به نزدیک بودن ساختار این تلفن ها به ابزارهایی که سال ها با آن کار می کردند با هیچ چالشی رو در رو نباشند.

آی پی فون آوایا مدل 1603

این تلفن ها دارای سه مدل بوده که می تواند برای کاربری های متنوع در لایه های مختلف کسب و کار مورد استفاده قرار بگیرند. از تلفن هایی که مورد استفاده در مکان هایی که کمترین نیاز به قابلیت های بسیار را دارند تا منشی ها و اپراتور ها که به ابزارهای بیشتری برای مدیریت ارتباطات خود نیاز دارند.

آی پی فون های آوایا سری ۱۶۰۰، همگی مجهز به نور پس زمینه بوده و قابلیت استفاده بر روی سوییچ های PoE را دارا می باشند و در عین حال با داشتن آداپتورهای اختصاصی در شرایطی که زیرساخت سازمان مجهز به سوییچ PoE نباشد نیز قابل استفاده هستند.

تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۱۶۰۰، با دارا بودن کلید های میان بر بسیار برای قطع و یا انتقال تماس، دسترسی به دفترچه تلفن، دسترسی به منو ها، دسترسی به لیست تماس ها، ایجاد کنفرانس های تلفنی و دسترسی به صندوق صوتی، شرایط مساعدی را برای کاربران در استفاده از این دسته از آی پی فون ها ایجاد می نماید.

تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۱۶۰۰

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.