مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform

مرکز تلفن تحت شبکه

آوایا آی پی آفیس ۵۰۰

(AVAYA IP Office 500 Platform)

تجربه ای بی نظیر از هر آن چه که کسب و کار شما نیاز دارد

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا آی پی آفیس ۵۰۰

ارتباط های موثر

مهم ترین دغدغه ی صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط یا سازمان هایی که دارای شعبه های مختلف هستند، اطمنیان از برقراری ارتباط های موثر با کارکنان یا مشتریان خود است. رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا مشتریان در هر زمانی و با هر وسیله ای خواهان برقراری ارتباط با کسب و کارها باشند و این زمانی یک ارتباط موثر خواهد بود که کسب و کارها بتوانند به این درخواست برقراری ارتباط به سرعت و با بهترین روش پاسخ دهند.

پاسخ گویی سریع

برقراری ارتباط های موثر با مشتریان و پاسخ گویی سریع به درخواست های آن ها، نیازمند به اشتراک گذاری اطلاعات و داده ها در هر محلی با دیگر اعضای سازمان است. وجود سیستم های ارتباطی هم گرا که کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری شما را به هم متصل می کند می تواند به سرعت به خواسته های مشتریان پاسخ دهد و چنین فرآیندی که ناشی از یکپارچگی میان داده ها و ارتباطات است، موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد بود.

یکپارچگی ساختار

ایجاد بستری یکپارچه برای ساختارهای ارتباطی و پیش گیری از پیدایش ساختار جزیره ای از مهم ترین برنامه های مدیران سازمان ها می باشد. ساختارهای یکپارچه برخلاف سیستم های جزیره ای، بار مالی کمتری به سازمان ها تحمیل می کند و دارای ارزش ها و دستاوردهای بسیاری است. پشتیبانی از تمامی کانال های ارتباطی صوتی، ویدئویی و دیتا مبتنی بر ساختارهای امن شبکه از مهم ترین نیازهای هر کسب و کاری در بازار رقابتی امروزی است.

به رشد کسب و کارتان و افزایش بهره وری بیاندیشید

مرکز تلفن تحت شبکه

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform، یک راه حل ساده و قدرتمند برای توسعه ساختارهای ارتباطی یک کسب و کار کوچک یا متوسط است. راه کاری مقرون به صرفه و توانمند که در طول دو دهه ی گذشته پرفروش ترین مرکز تلفن تحت شبکه در دنیا بوده است.

آوایا آی پی آفیس ۵۰۰، یک مرکز تلفن طراحی شده برای سازمان های کوچک تا متوسط با راه اندازی، مدیریت و نگهداری آسان می باشد که یکی از برترین و بهترین مراکز تلفن تحت شبکه برای بهبود ساختارهای ارتباطی و تعامل با کارکنان و مشتریان است.

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا آی پی آفیس ۵۰۰، یک راه حل کامل برای ساختارهای ارتباطی مرکز تماس است که می تواند بعنوان سیستم پایه یک مرکز تماس در سازمان ها راه اندازی شود.

آوایا آی پی آفیس ۵۰۰، مرکز تلفن تحت شبکه ماژولار و قابل توسعه است که برای سازمان هایی با ۲ تا ۱۰۰۰ داخلی، ۲۴۰ یا ۸ خط شهری E1 (یا PRI) و ۲۴۰ خط شهری آنالوگ بهمراه ۱ تا ۳۲ شعبه در نقاط مختلف، یک انتخاب بی نظیر و ایده آل است.

شرکت آوایا (AVAYA) هنوز این محصول را در حال توسعه می داند و این نشان از اهمیت و جایگاه آوایا آی پی آفیس در بازار کوچک و رو به متوسط دارد. آوایا آی پی آفیس برای نخستین بار در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت آوایا (AVAYA) روانه بازار شد و در طی تمامی سال های گذشته ضمن کسب بیشترین سهم فروش در بازارهای کوچک، بعنوان محبوب ترین مرکز تلفن تحت شبکه در دنیا شناخته شده است. در طول این سال ها شرکت آوایا (AVAYA) همواره در صدد بهینه سازی و توسعه این محصول جهانی بوده که در این راه همواره موفق عمل کرده است. آوایا (AVAYA) با خرید شرکت های Nortel در سال ۲۰۰۹، Sepira در سال ۲۰۱۱ و Radvision در سال ۲۰۱۲ و اعمال تمام تکنولوژی های این شرکت ها که هر کدام در حوزه ی فعالیت خود یکی از غول های تکنولوژی بوده اند به محصول آوایا آی پی آفیس ۵۰۰، نشان داده که هم چنان به این محصول اهمیت بسیاری می دهد و چرخه ی عمر آن را فراتر از سال های پیش روی در نظر گرفته است. آوایا آی پی آفیس ۵۰۰، بعنوان پرچم دار بازار مراکز تلفن تحت شبکه تاکنون در بیش از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ سایت راه اندازی شده است و این نشان از اقتدار بی چون و چرای این محصول در بازارهای کوچک و متوسط مراکز ارتباطی در دنیا می باشد.

سرمایه گذاری مطمئن

افزایش ظرفیت ها و توانمندی های کسب و کار

مشارکت های گسترده

پشتیبانی از رسانه های ارتباطی متنوع

بهبود کسب و کار

ارائه راهکار های توسعه فناوری

دستاوردهایی بی نظیر برای کسب و کارتان با مرکز تلفن آوایا

افزایش کارآیی کارکنان

  •  اختصاص شماره ثابت به هر یک از کارکنان
  •  فراهم نمودن شرایط دورکاری
  • امکان استفاده از تلفن همراه یا منزل بعنوان یک داخلی

بهبود ارتباط با مشتریان

  •  انتقال تماس مشتری به مناسب ترین فرد
  •  افزایش کانال های ارتباطی
  •  ارائه ی گزارش های کاربردی

کاهش هزینه های عملیاتی

  • کاهش هزینه های خرید تا ۲۵% نسبت به سایر راه کارها
  • کاهش هزینه های منابع انسانی
  •  تست عملکرد بدون وقفه برای مدت ۷ سال

افزایش سود 

با راه کاری مدرن و یکپارچه برای ارتباط های سریع و بدون وقفه با کارکنان و مشتریان، با هر وسیله ای، در هر زمان و هر مکان

0
مرکزتلفن تحت شبکه avaya ip office 500 platform

چرا بیش از یک میلیون IP Office 500 در دنیا نصب و راه اندازی شده است؟

مرکز تلفن آوایا

  • راه اندازی و نصب آسان

  • مدیریت متمرکز و ساده

  • کیفیت بی نظیر

  • معماری انعطاف پذیر و قابل توسعه

  • امنیت کامل

  • افزایش ظرفیت با کاهش ۵۰% کاهش هزینه در مقیاس

  • قابل یکپارچه سازی با هر ساختار ارتباطی

مرکزتلفن تحت شبکه آوایا ip office 500 platform

تجربه یک ارتباط موثر برای مشتریان، همه سرمایه یک کسب و کار موفق است

سهولت در ایجاد ارتباطات یکپارچه و خدمات بهتر به مشتریان

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform

آوایا ip office 500 platform

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform

تلفن avaya

  • 2 تا ۳۸۴ داخلی بر روی هر یونیت IPO500
  • قابل توسعه تا ۱۰۰۰ کاربر در ۳ تا ۳۲ شعبه
  • 148 کانال فشرده سازی هم زمان صدا بر روی هر یونیت
  • پشتیبانی از ۲۴۰ ترانک هم زمان SIP یا E1
  • پشتیبانی از دیتا (روتینگ و فایروال)
  • داخلی های IP (با پروتکل های SIP و H.323)، آنالوگ و دیجیتال
  • 40 کانال هم زمان برای IVR
  • قابلیت های صوتی و ویدئویی

سخت افزارهای مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP Office 500

مرکز تلفن آوایا

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا

مرکز تلفن آوایا آی پی آفیس ۵۰۰ (Avaya IP Office 500 Platform) شامل یک یونیت پایه (Base Unit) است که از ۴ کارت پایه که هر کدام هم می توانند حامل یک کارت ترانک باشند، پشتیبانی می کند.

یکی از ۴ کارت پایه می تواند کارت توسعه ماژول باشد که این کارت قابلیت افزایش تعداد ماژول ها را به ۱۲ دستگاه می رساند.

سخت افزارهای مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP Office 500

ورژن های مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP Office 500

ورژن های مرکز تلفن تحت شبکه

ESSENTIAL EDITION

* ۲ تا ۶ توزیع کننده ی تماس هم زمان

* بدون نیاز به سرور جانبی

* کنفرانس تلفنی

* تنظیم های ساعت کاری

* پشتیبانی از تمامی قابلیت های تلفنی

* تعریف دفترچه هوشمند تلفن، جستجوی سریع و تماس های فوری

* صندوق پست صوتی برای همه ی کاربران

PREFERRED EDITION

* ۲ تا ۴۰ پاسخ گوی هوشمند تماس هم زمان

* توزیع کننده ی تماس چند سطحی

* ۲ کنفرانس تلفنی ۶۴ طرفه

* پشتیبانی از سرویس های ویژه صف و مدیریت صف

* قابل یکپارچه سازی با سیستم های نرم افزاری

* سرویس ضبط مکالمه ها

* قابلیت دورکاری

ADVANCED EDITION

* پشتیبانی از تمامی ویژگی های ورژن های دیگر

* مدیریت مکالمه های ضبط شده

* قابلیت اتصال به بانک های اطلاعاتی

* قابلیت پیاده سازی مراکز تماس آوایا

* قابلیت پیاده سازی مراکز تماس متفرقه (۳rd Party)

انواع کاربران در مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP Office 500

انواع کاربران در مرکز تلفن تحت شبکه

Office Worker

کاربری با تمامی ابزارهای لازم ارتباطی برای انجام وظایف شغلی و پاسخ گویی به تماس های مشتریان در محل کار

قابلیت کنترل تماس ها، گوش دادن به پیام های صوتی، مشاهده وضعیت سایر کاربران، قابلیت استفاده از سیستم پیام رسان برای پاسخ دهی سریع تر، کنترل سیستم کنفرانس تلفنی، دریافت پیام های صوتی از طریق ایمیل

Mobile Worker

کارکنان راه دور، بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و با دسترسی کامل و شماره ثابت

قابلیت تعریف شماره داخلی بر روی گوشی موبایل یا کامپیوتر، توانایی پاسخ گویی به تماس ها در هر نقطه از سازمان، امکان جابجایی در تمامی محیط های سازمان با فراهم بودن یک بستر ارتباطی بی سیم، توانایی انجام کارها از منزل

Power User

یک کاربر همه کاره با در اختیار داشتن همه ی قابلیت های سایر کاربران، فقط با یک شماره

پشتیبانی از تمامی قابلیت های دیگر متعلق به سایر کاربران، قابلیت استفاده از سیستم پیام رسان و دسترسی به صندوق پست صوتی از طریق موبایل یا کامپیوتر، پاسخ گویی سریع به همه ی تماس ها از هر نقطه

مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP Office 500 و قدرت شبکه سازی بی نظیر

قدرت شبکه سازی بی نظیر در مرکز تلفن تحت شبکه

تلفن avaya

بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهای امروزی دارای شعب یا دفاتری در سایر نقاط جغرافیایی می باشند که ایجاد ساختار ارتباطی یکپارچه با امکان تماس های داخلی و گروه های کاری مشترک از جمله ضرورت های این سازمان ها می باشد.

استفاده از ترانک های IP در چنین ساختارهایی به ایجاد تماس ها و ارتباط های داخلی می انجامد ولی آوایا با نگاهی فراتر از ایجاد ارتباط های داخلی با ارائه ساختار شبکه ارتباطی یکپارچه با نام SCN، مراکز تلفن مستقر در شعب مختلف یک سازمان را به یک مرکز تلفن بزرگتر ولی با قابلیت های مستقل تبدیل می نماید.

  • کاهش چشمگیر هزینه های ارتباطی

  • امکان یکپارچه سازی تا ۳۲ شعبه با ۱۰۰۰ داخلی

  • مدیریت متمرکز و امکان تعریف سطوح دسترسی مستقل برای هر شعبه

  • مدیریت متمرکز منابع مخابراتی

  • کاهش هزینه های جانبی با ساختار لایسینگ مرکزی

  • ایجاد گروه های کاری توزیع شده

  • امکان جابجایی آسان کارکنان در شعب و استفاده از داخلی ثابت (Hot Desking)

مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP Office 500

IVR قدرتمند و چند سطحی

تلفن تحت شبکه آوایا

IVR قدرتمند و چند سطحی
  • پاسخ گوی هوشمند

  • توزیع کننده ی اتوماتیک چند سطحی تماس

  • ارائه ی اطلاعات کافی به تماس گیرنده

  • امکان ثبت پیام

  • مدیریت صف و اطلاع رسانی های مربوط به صف

  • توزیع تماس بر اساس تشخیص نوع صدا

  • قابلیت پیاده سازی سامانه پرسش و پاسخ و نظرسنجی هوشمند

  • قابلیت اتصال به بانک های اطلاعاتی و سیستم های نرم افزاری

  • قابلیت ضبط مکالمه ها و مدیریت مکالمه های ضبط شده

  • قابلیت پیاده سازی کمپین های بازاریابی

  • قابلیت پیاده سازی سیستم اتوماتیک تماس های خروجی

  • ایجاد درخت دانش و پاسخ گویی هوشمند بر اساس داده ها

  • قابل پیاده سازی بر روی یک سرور در سراسر سازمان

  • امکان راه اندازی سرور پشتوانه

  • تشخیص فکس و پاسخ گویی خودکار

  • قابلیت توسعه با زبان های برنامه نویسی

  • قابلیت ارائه خدمات به افراد کم شنوا بر اساس کدهای مخصوص ناشنوایان

پشتیبانی از ترمینال های متنوع برای کاربران

تلفن avaya

3rd Party IP ENDPOINTS

3rd Party IP ENDPOINTS

AVAYA IP ENDPOINTS

AVAYA IP ENDPOINTS

3rd Party Softphone

3rd Party Softphone

AVAYA Softphone

AVAYA Softphone

همکاری های موثر

Avaya H17530
Video Conferencing
Avaya_JSeries

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.