مرکز تماس - کال سنتر
Call center contact center

مرکز تماس - کال سنتر

مرکز تماس

(Call Center – Contact Center)

کسب و کارها و سازمان های امروزی بیش از هر زمان دیگری به حفظ یک رابطه مبتنی بر تعامل و پایدار با مشتریان خود برای بازدهی بالاتر و سود بیشتر نیازمند هستند.

شناخت نیازهای مشتریان، کشف و حذف فرآیندهای دست و پا گیر، ایجاد کانال های متنوع، تعریف و پیاده سازی استراتژی های پاسخ گو، اطلاع رسانی های آن لاین، خدمات ۲۴ ساعته و بسیاری فرآیندهای مشتری محور دیگر، همه و همه از جمله نیازمندهای جدید کسب و کارها در بازار رقابتی امروزی می باشد.

مراکز تماس هسته ی مرکزی ساختارهای مشتری محور در کسب و کارها و سازمان های متکی بر مشتری است که اهمیت و لزوم آن نزد مدیران امروزی بخوبی آشکار است.

مرکز تماس ترکیبی از راه کارها و ابزارهای ارتباطی و مخابراتی است که تجمیع آن ها تحت یک مدیریت متمرکز با در اختیار داشتن رابط های گوناگون برای کاربری های متنوع و یکپارچگی آن با بانک های اطلاعاتی واحد های مختلف کسب و کار برای ارائه ی خدمات شایسته به مشتریان می باشد.

تماس های تلفنی (Calls)، ایمیل (Email)، فکس (Fax)، چت (IM)، پیام کوتاه (SMS) و حتی شبکه های اجتماعی کانال های مرکز تماس امروزی هستند.

مراکز تماس و دستاوردها

مراکز تماس و دستاوردها

Improve customer experience

بهبود تجربه مشتریان

مشتریان هر سازمانی، مهم ترین سرمایه های آن سازمان شناخته می شوند که ارزش آفرینی برای ارتباط های آن ها، ارائه پاسخ از طریق کانال های متنوع و متعدد بهمراه طراحی و مدیریت بهتر توزیع ارتباط ها جهت سرعت بخشیدن به انجام خواسته های او، تجربه جدید و با ارزشی را برای مشتری فراهم سازد که نتیجه ی چنین رضایتی می تواند در حفظ سرمایه های سازمان موثر باشد. بهبود تجربه  مشتریان موجب پیدایش یک رابطه ی عاطفی و ماندگار میان مشتری و سازمان می گردد که بطور چشم گیری باعث رونق کسب و کار و کاهش هزینه های بازاریابی و بازارسازی خواهد بود.

Improving employee performance

بهبود عملکرد کارکنان

کارکنان مهم ترین عوامل یک سازمان در کسب موفقیت های بیشتر می باشند که تجهیز آن ها با عوامل مبتنی بر تکنولوژی و ابزارهای مناسب برای در اختیار داشتن اطلاعات کافی از تماس های مشتری و نحوه ی پاسخ گویی مناسب به آن ها در کوتاه ترین زمان و دسترسی به ابزارهای لازم برای آنالیز ارتباط های مشتریان بهنگام ورود یک تماس جدید موجب افزایش قدرت تصمیم گیری و ارائه ی پاسخ مناسب و مبتنی بر مهارت به مشتریان می باشد که این امر اضافه بر مرتبط کردن مشتری با مناسب ترین فرد موجب افزایش و بهبود عملکرد کارکنان نیز می باشد.

Business optimization

بهینه سازی کسب و کار

دریافت بیشترین و متنوع ترین تماس ها، مدیریت متمرکز منابع، فراهم نمودن کانال های ارتباطی خود سرویس، از بین بردن محدودیت های زمانی برای ارتباط های مشتریان، ایجاد درخت های دانش در راستای سرعت بخشیدن به درخواست های تکراری، مدیریت نوسان ها و پیامدهای ناشی از رشد یکباره تماس ها، بهبود عوامل تعهد و بهره وری (کارکنان)، تعامل بهتر کارکنان با مشتریان، بهینه سازی ساختار توزیع ارتباط ها، دریافت گزارش های کاربردی و نظارت آن لاین بر ساختارهای ارتباطی، همه و همه در راستای بهینه سازی ساختار کسب و کار و رسیدن به بهره وری است.

مرکز تماس

رضایت بیشتر، مشارکت بهتر و بهره وری سریع تر با مرکز تماس هاوش

شرکت هاوش (آوای رسا سابق) با نزدیک به دو دهه فعالیت پایدار در زمینه سیستم های ارتباطی و مراکز تماس و با تکیه بر دانش و تجربه ی خود در طول این سال ها و با اجرای ده ها پروژه موفقیت آمیز مرکز تماس و در اختیار داشتن مدرن ترین ابزارهای مرکز تماس با ویژگی های زیر آماده ارائه ی خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی مراکز تماس به صاحبان کسب و کارها می باشد.

مرکز تماس هوشمند

مدیریت مرکز تماس

مدیریت آسان و توانمند سازی ساختارهای ارتباط با مشتریان

مدیریت مرکز تماس شامل پیش بینی نیروی کار، مدیریت زمان، برنامه ریزی عوامل، توانمند سازی کارکنان، گزارش دهی و انجام تعامل های بیشتر و بهتر با مشتری است.

مراکز تماس هاوش (آوای رسا سابق) که شامل کانال های متعدد و متنوعی می باشد، راه کاری مقرون به صرفه از نقطه نظر مدیریتی بوده که بهبود رضایت مندی مشتریان، رشد درآمد، نشاط کارکنان و کاهش هزینه های عملیاتی را در پی دارد.

مراکز تماس هاوش (آوای رسا سابق) با در اختیار داشتن ابزارهای لازم مدیریتی، قابلیت هایی نظیر مدیریت رشد حجم ارتباط ها، بهینه سازی گردش تماس ها و مدیریت منابع سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی را فراهم می سازد.

درک بهتر و دقیق تر از نیازمندی های مرکز تماس

بدست آوردن یک پیش بینی مناسب از رشد تماس های مشتریان و آگاهی داشتن از مدل های رفتاری در مقابل رخدادهای پیش روی در کنار داشتن یک استراتژی مشخص و از پیش تعیین شده برای پاسخ دهی بهتر به نیازهای مشتریان از جمله ویژگی های مهم مراکز تماس آوای رسا می باشد.

داشتن یک ارزیابی دقیق از نیازهای مشتریان و جمع آوری اطلاعات و داده های تکراری و طراحی درخت دانش برای رفع آنی نیازها از جمله دستاوردهایی است که مراکز تماس هاوش در اختیار کسب و کار ها قرار خواهد داد.

چنین رویکردی نسبت به مرکز تماس موجب ارتقا سطح بینش مدیران کسب و کارها نسبت به ساختارهای ارتباطی سازمان خود شده و نتیجه آن حذف رویارویی های غیر قابل پیش بینی و چالش های احتمالی است.

تعامل بهتر کارشناسان پاسخ گو، تضمین کننده ی بهبود ساختار

کارشناسان پاسخ گوی مرکز تماس بعنوان یکی از مهم ترین ارکان مرکز تماس با دارابودن ابزارهای دسکتاپ و دسترسی کامل به داده های آماری و آنالیز اطلاعات تماس، این فرصت را خواهند داشت تا با آمادگی کامل و تعامل بهتر و بیشتر با مشتری ارتباط برقرار نمایند.

حفظ مهارت کارشناسان و ارتباط دادن تماس های مشتریان بر اساس میزان مهارت کارشناسان اضافه بر کاهش هزینه های ناشی از گردش بیهوده تماس ها، موجب حفظ سطح ارائه ی خدمات و رضایت کارکنان از واقع شدن در شرایط قابل پیش بینی خواهد بود.

پایش داده های آماری منحصر بفرد برای هر کارشناس توسط وی، به او این امکان را می دهد تا از وضعیت عملکرد خود آگاهی یافته و ضمن تقویت نقاط قوت نسبت به رفع نقاط ضعف بصورت خودآموز اقدام نماید.

نظارت بر تمامی رخدادها و ارتباطات، عامل بهره وری

وجود ابزارهای نظارتی دقیق و بهنگام، سیستم های مانیتورنیگ، گزارش گیری و ضبط مکالمه ها در کنار بسیاری ابزارهای کاربردی دیگر با امکان دسترسی تحت وب و راه دور به ناظران و مدیران مرکز تماس این امکان را می دهد تا نسبت به وقایع و رخدادهای ساختارهای ارتباطی سازمان خود در هر زمانی آگاهی یافته و در صورت نیاز اقدام آنی بعمل آورند.

وجود ابزارهای نظارتی آن لاین این امکان را فراهم می آورد تا در شرایط ضروری نسبت به انجام تصمیم گیری های سریع و آنی در خصوص تنظیم میزان دسترسی و یا تغییر ساختارهای ارتباطی اقدام نمایند.

ابزارهای پیشرفته و مدرن گزارش گیری مرکز تماس، این امکان را به ناظران مرکز تماس می دهد، تا در بازه های زمانی مختلف نسبت به پایش و جمع آوری اطلاعات برای شناخت فرصت ها و تهدید ها اقدام نموده و با یک برنامه ریزی درست و دقیق در خصوص کشف و حل مسائل اقدام نمایند.

به بهره وری بیشتر کسب و کار، شرکت و مجموعه خود بیاندیشید ...

سریع ترین راه در ایجاد ارتباطات یکپارچه پایدار با مشتریان را با هاوش تجربه کنید

0

با راه کارهای هاوش آشنا شوید

مرکز تماس قدرتمند و کاربردی AVAYA IPOCC

مرکز تماس AVAYA IPOCC یک مرکز چند کانالی قدرتمند برای ارتباط های مبتنی بر تماس های صوتی (Calls)، ایمیل (Email) و چت (IM) می باشد که توسط شرکت آوایا (AVAYA) ارائه شده است.

مدیریت آسان، کنترل پنل تحت وب، رابط کاربری تحت وب، رابط کاربری یکپارچه با Google Chrome، پشتیبانی از WebRTC، قابلیت یکپارچه سازی با بانک های اطلاعاتی، داده های آماری آنلاین، سیستم گزارش گیری پیشرفته بهمراه قابلیت طراحی IVR (ساختار گردش تماس هوشمند) پیشرفته و بسیاری قابلیت های کاربردی دیگر از مزایای ویژه مرکز تماس آوایا IPOCC می باشد.

مرکز تماس مشارکتی و کارآمد AVAYA ACCS

مرکز تماس AVAYA ACCS راه کاری ساده و یکپارچه برای ارتباط های صوتی (Calls)، ایمیل (Email)، چت (IM)، فکس (Fax) و پیام کوتاه (SMS) که موجب سرعت بخشیدن و تجمیع ارتباطات با مشتریان می گردد.

توسعه پذیری و معماری ساده، پلتفرم قدرتمند با قابلیت مجازی سازی، رابط های گرافیکی و تحت وب ایجنت (Agent)، سرپرست (Supervisor) و مدیر سیستم، وجود کانال های سلف سرویس برای مشتریان، IVR هوشمند و کارآمد، مسیریابی مبتنی بر مهارت و بسیاری قابلیت های کاربردی دیگر از مزایای مرکز تماس آوایا ACCS می باشد.

مرکز تماس مدرن هاوش

مرکز تماس مدرن و کاربردی ARCC تولید شرکت هاوش (آوای رسا سابق) می باشد که بر اساس شناخت دقیق از نیازهای سازمان ها و کسب و کارهای کشور طراحی شده و بر اساس خواسته های مشتریان خصوصی سازی می شود.

مرکز تماس ARCC با قابلیت های چند منظوره برای ارتباط های صوتی (Calls)، ایمیل (Email)، پیام کوتاه (SMS)، چت (IM) و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام (Telegram)، فیس بوک (Facebook) و سایر کانال های رایج، طراحی شده است که با قابلیت دسترسی مبتنی بر وب و رابط های گرافیکی کاربر و سرپرست مرکز تماس و ارائه سرویس های آنلاین مانیتورینگ و سیستم گزارش گیری حرفه ای، به سازمان ها و کسب و کارها کمک می کند تا به ساختار ارتباطی خود سر و سامان ببخشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد مرکز تماس قدرتمند و کاربردی AVAYA IPOCC و AVAYA ACCS از لینک روبرو وارد شوید.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.