ویدئو کنفرانس آوایا

ویدئو کنفرانس آوایا

ملاقات های ویدئویی، هر کجا و با هر وسیله ای

Avaya Scopia® Desktop and Mobile Applications

انجام ملاقات های ویدئویی، هر کجا و با هر وسیله ای به آسانی

آیا می دانید ویدئو کنفرانس به شما اجازه می دهد تا در هر زمان و مکانی با همکاران، شرکای تجاری و مشتریان خود ملاقات داشته باشید. امروزه و با استفاده از ابزارهای آوایا می توانید صرف نظر از جایی که قرار دارید و یا ابزارهایی که در دسترس شما می باشد به سادگی ملاقات های ویدئویی داشته باشید.
Avaya
 Scopia اضافه بر این که به شما ابزارهایی را برای سرویس ویدئو کنفرانس بر روی کامپیوتر یا موبایل می دهد، این امکان را هم فراهم می کند تا بتوانید به سادگی اطلاعات و داده های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و در این موارد به بحث و گفتگو با دیگران بپردازید.

ویدئو کنفرانس آوایا

Avaya Scopia همه این سرویس های با ارزش را با کیفیت HD به شما ارائه می دهد

  •  یک تجربه کاربردی با ارزش

لذت ایجاد یک کنفرانس ویدئویی با راه کارهای برنده جایزه همکاری های ویدئویی، ابزارهای مدیریتی مدرن، دسترسی به تیم از هر کجا و با هر وسیله ای، یک تجربه کاربردی با ارزش است.

  •  کاربرد آسان

به صورت خود آموز و آنی این برنامه را بر روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب کنید و به سادگی با همکاران، شرکا و مشتریان خود یک ملاقات ویدئویی داشته باشید.

  • هزینه تامین، متناسب با نیاز شما و نه بیشتر از آن

خرید تجهیزات ویدئو کنفرانس همیشه کسب و کارها را با این نگرانی روبرو ساخته است که هزینه ی آن ممکن است برای سازمان زیاد باشد، حال آن که آوایا راه کارهایی کم هزینه و متناسب با اندازه و نیاز شما ارائه می دهد که برای کسب و کار شما هم توجیه اقتصادی دارد و هم به افزایش بهره وری سازمان کمک خواهد کرد.

ملاقات های مجازی، ارتباط های واقعی

هر فردی در سازمان شما می تواند مالک یک اتاق جلسه مجازی باشد و دیگران به این اتاق برای ملاقات دعوت نماید. مهم نیست که میزبان و مهمان کجا هستند و از چه ابزاری استفاده می کنند. می خواهند تماس ویدئویی داشته باشند یا یک جلسه ویدئویی برگزار کنند.

این اتاق همیشه در دسترس است و به پشتیبانی خاصی نیاز ندارد.

ویدئو کنفرانس طراحی شده است برای همه موقعیت ها

نصب و استفاده آسان، برنامه های لمسی، ابزارهای دسکتاپ و برنامه های کاربردی برای همه انواع موبایل شامل IoS، Android و Windows، کیفیت HD، به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات، ملاقات های ویدئویی خصوصی و عمومی، همه و همه ابزارهایی است که Avaya Scopia در اختیار شما گذاشته است. پس لذت ببرید.

نتایج تست های فنی به نفع Avaya Scopia

عامل دسکتاپ و برنامه های کاربردی Avaya Scopia هفت برابر سریع تر از Polycom Real Presence است، اضافه بر این که کار کردن با آوایا لذت بخش تر و آسان تر است نسبت به راه کار دیگر که از آن نام برده شده است. این نتیجه ای است که گروه مستقل Tolly در یکی از آزمایش های خود به صورت گزارش که اصل آن را می توانید از لینک زیر دانلود کنید ارائه داده است.

Avaya Scopia® Video Conferencing Infrastructure

مبتنی بر زیرساختی قدرتمند، مقیاس پذیر و سازگار با ابزارهای مختلف ویدئویی

طراحی و ساخته شده بر پایه کیفیت HD، مقیاس پذیر، مقرون به صرفه، سازگاری با دیگر ابزارهای ویدئو کنفرانس و تجربه ای فراتر از آن چه تاکنون برای راه کارهای ویدئو کنفرانس ارائه شده است. با امکان دعوت از هر فردی، از هر نقطه ای، با هر ابزاری، در هر شبکه ای برای حضور در یک اتاق کنفرانس با حذابیت های بسیار زیاد، از ویژگی های بارز سیستم ویدئو کنفرانس Avaya Scopia می باشد.

ویدئو کنفرانس

امکان استفاده از استاندارهای مبتنی بر واحدهای چند نقطه ای کنفرانس (MCUs) با تراکم زیاد و عملکردی بی نظیر فراهم است. وجود فایروال های پیشرفته به حفظ امنیت این محیط برای برقراری ارتباط های راه دور میان شبکه های مختلف کمک می کند. وجود چنین سیستمی موجب در اختیار داشتن سیستم های ارتباطی یکپارچه با سرمایه گذاری مطمئن و حمایت از آن برای امروز و آینده می باشد.

ویدئو کنفرانس
  • تراکم بی نظیر مبتنی بر مقیاس پذیری

بدست آوردن کیفیت ویدئویی HD فقط با داشتن یک سخت افزار ترکیبی ۱U با معماری نرم افزاری بی نظیر با وجود یک شتاب دهنده قدرتمند ویدئویی امکان پذیر شده است.

  • ویدئو کنفرانس و در پی آن ارتباطات یکپارچه(UC)

قابل اتصال به هر استاندارد ویدئو کنفرانس و سیستم های ارتباطی یکپارچه

  •  مدیریت متمرکز و یکپارچه
    قابل زمان بندی، مدیریت و نظارت بر استقرار و پیاده سازی سیستم

نرم افزار حرفه ای مدیریت کنفرانس ویدئویی

مدیریت شبکه ی ویدئویی خود را با فعال کردن ابزارهای مدیریتی مستقیم یا راه دور داشته باشید. یک سیستم ویدئو کنفرانس مقیاس پذیر که جایگزینی مطمئن برای توسعه ارتباط های مجازی در سازمان و کسب و کار شما می باشد.

فایروال و پیمایش شبکه ای

سیستم ویدئو کنفرانس Avaya Scopia مجهز به فایروال قدرتمندی بوده که امکان پیمایش های شبکه ای را برای حفظ امنیت در ارتباط های ویدئویی که معمولا میان شبکه های مختلف برقرار می شود فراهم می کند. راه کار ویدئو کنفرانس Avaya Scopia با داشتن چنین ابزارهایی بدون بروز هیچ گونه خطر امنیتی ملاقات های مجازی را میان شما و مشتریان، شرکا یا همکارانتان برقرار می کند.

ملاقات های مجازی برای نرم افزارهای پیام رسان و برنامه های کاربردی سیار

هر یک از همکاران یا شرکای شما در سازمان می توانند یک اتاق ویدئویی مجازی و مختص به خود داشته باشند و به سادگی آن را به هر کجا می خواهند با خود ببرند و به آسانی از داخل یا خارج سازمان در کنفرانس های ویدئویی شرکت کنند، البته همه ی این ابزارهای می توانند مدیریت شده و قابل برنامه ریزی با تنظیم های خاص باشند.

Video Conferencing

Avaya Scopia® XT Video Conferencing

تجربه ای بی نظیر از یک راه کار ویدئو کنفرانس

طیف کاملی از قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر سیستم های ویدئو کنفرانس در راستای حفظ محیط زیست، دستاوردی است که سیستم ویدئو کنفرانس آوایا در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. تکنولوژی قدرتمند ارتباطات تصویری برای ارائه یک تجربه جدید و جذاب از ارتبطات کاری و تعاملی می باشد. پشتیبانی کامل از تجهیزات اتاق کنفرانس ویدئویی و برنامه های کاربردی از دیگر ویژگی های این سیستم ویدئو کنفرانس می باشد.

دستیابی به عملکردی عالی با کیفیت ۱۰۸۰p/60fps با بهینه سازی در اشغال پهنای باند مبتنی بر پروتکل H.265 با کارآیی بالا و کدینگ HEVC و مقیاس پذیری SVC از ویژگی های سیستم ویدئو کنفرانس آوایا می باشد.

ویدئو کنفرانس آوایا

  •  سرمایه گزاری مطمئن در پیشرفته ترین تکنولوژی ویدئو کنفرانس

تکیه بر در دسترس بودن و پایداری در کیفیت HD با قابلیت ۱۰۸۰p/60fps، مبتنی بر پروتکل H.265 و کدینگ HEVC برای بهره وری بهتر در استفاده از پهنای باند، SVC برای رفع خطاهای احتمالی و وجود MCU قدرتمند برای مدیریت اتاق های کنفرانس

  •  کاهش هزینه ها

رسیدن به همکاری های موثر ویدئویی با کیفیت HD با کمترین هزینه های ممکن

  •  نگهداری آسان

مدیریت آسان، رابط های کاربری کاربر پسند، اتصالات آسان و توسعه ساده

تجربه ای همه جانبه

تجربه ای واقعی، همه جانبه و احساس یک ارتباط واقعی نتیجه استفاده از راه کارهای ویدئو کنفرانس آوایا در کسب و کار ها می باشد. سیستم ویدئو کنفرانس آوایا با ایجاد چنین شرایطی به تعامل های بهتر کاری میان کارمندان یک سازمان، شرکای آن و حتی میان سازمان و مشتریان فراهم می آورد. همه این ها با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر سیستم ها در اختیار کسب و کار ها می باشد.

تضمین کسب همه قابلیت ها در راه کار ویدئو کنفرانس

ایجاد یک ارتباط ویدئویی با کیفیت بالا و هزینه نصب و راه اندازی پایین و استفاده از همه منابع سازمان و رفع نیازهای کسب و کار ها توسط یک راه کار ویدئویی ۱۰۸۰p دستاورد سیستم کنفرانس ویدئویی آوایا می باشد.

ویدئو کنفرانس گروهی

ویدئو کنفرانس ارائه شده راه کار و ابزاری است برای پوشش دادن همه نیازهای کاربران با اتاق های کنفرانس با ابعاد مختلف و امکانات متنوع و هزینه ای مقرون به صرفه که ارتباط های متنوعی را با هزینه مالکیت پایین و کیفیت و قابلیت بی نظیر که در بالا به آن اشاره شده است را برای کسب و کار ها فراهم می سازد. این راه کار اجازه می دهد تا شما از ابزارهای مختلف برای پیوستن به اتاق کنفرانس استفاده کنید و همه از کیفیت صوتی و تصویری HD لذت ببرید.

یکپارچه سازی میان ابزارهای دستکتاپ با ابعاد صفه نمایش

سیستم ویدئو کنفرانس Scopia XT همراه با صفحه نمایش ۲۴ اینچ به صورت Full HD، دوربین های HD، بلندگوهای شیک و کاربرپسند، میکروفون های پیشرفته با حدف اکو و یک پلت فرم چند منظوره بسیار زیبا می باشد. اضافه بر آن یک سیستم کنفرانس چند نقطه ای با کانال داده ۱۰۸۰p برای جلسه های گروهی و به اشتراک گذاری اطلاعات در اختیار شما می باشد.

سیستم کنترل

ویدئو کنفرانس آوایا مدل Scopia XT دارای یک سیستم کنترل بسیار هوشمند و آسان می باشد که به سادگی می توان از طریق یک تبلت هم مدیریت نمود. رابط کاربر به صورت گرافیکی بوده و شامل تقویم جلسه ها، لیست میزبان ها و مهمان ها و امکانات پیوستن به اتاق های کنفرانس و یا دعوت سایرین می باشد. همه این امکانات به صورت لمسی در دسترس شما می باشد

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.