مقاله ها, راه حل ها

کرونا و راه حل های آوایا

کرونا و راه حل های آوایا

کرونا و راه حل های آوایا

آوایا و مشارکت در مدیریت بحران کرونا

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد کرونا و راه حل های آوایا است، ما در مجموعه هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

در نخستین روزهای سال ۲۰۲۰ و با شیوع غیر منتظره ویروس کرونا جدید (Coronavisrus) یا کووید ۱۹ (Covid-19) در استان هوبیی چین با مرکزیت شهر ۹ میلیون نفری ووهان (Wuhan) و گسترش سریع آن به دیگر استان ها و شهرهای چین و البته نگرانی از گسترش آن در تمام دنیا، Avaya و شرکای تجاری آن به سرعت واکنش نشان دادند و سیستم های ویدیویی راه دور و بازدید از راه دور را به بیمارستان اصلی هدیه دادند. از دیگر تلاش های Avaya می توان به فراهم کردن شرایط بازدید خانواده های بیماران و ایجاد محافظت برای حمایت از کارکنان پزشکی، اشاره کرد.

کرونا و راه حل های آوایا

Avaya بعنوان رهبر جهانی تکنولوژی و بازار سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه موسوم به ویپ (VoIP) و مرکز تماس (Call Center) و هم چنین سیستم های کنفرانس ویدئویی (Video Conferencing) در این برهه از زمان، اضافه بر مشارکت خیرخواهانه خود در شهر ووهان چین در پیاده سازی سیستم های ویدئو کنفرانس با تولید نزدیک به ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ لایسنس ارتباطات یکپارچه از راه دور و ارائه ی آن به کسب و کارها بصورت رایگان در راستای فراهم نمودن شرایط، برای دورکاری اقدام نموده است. آشکار است که این اقدام Avaya کمک شایانی به بسیاری از کسب و کارها در سراسر دنیا برای گذر از روزهای سخت و بحرانی شیوع ویروس کرونا نموده است.


منتشر شده در تاریخ : 1399.01.26

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه