پیام مدیرعامل هاوش

پیام مدیرعامل هاوش

در نخستین سال های فعالیت در عرصه کسب و کار که به سال های پایانی دهه ی هفتاد باز می گردد، برخلاف رشد چشم گیر شرکت در زمینه های مختلف که برآمده از برنامه ریزی درست در حوزه ی کسب و کار، فعالیت های بجا و شایسته در امر بازاریابی و فروش، حضور همکارانی موثر و کارآمد در شرکت و دیگر عوامل مهم و اثرگذار بود، با ریزش بسیار زیاد مشتریان روبرو شدیم، مشتریانی که گاه باور داشتیم، کسب و کار ما را دوست دارند و وفادار هستند ولی همان مشتریان وفادار به شرکت، روز به روز از ما دور می شدند و این موضوع حتی باعث رکود نسبی برای ما شد. تا این که طی مدت ها بررسی و مطالعه ی ژرف در این زمینه پی به راز مهمی بردیم.

راز شگفت انگیز حفظ مشتریان در دراز مدت و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار برای ما، ایجاد ارتباطات پایدار با آن ها از کانال های مختلف ارتباطی بود، لذا بر همین اساس، راه اندازی مرکز تماس (Call Center) با متدهای روز، مهم ترین تصمیم ما در رفع این نگرانی گردید.

علی پارسا افزود: پیاده سازی مرکز تماس در سال ۱۳۷۹ برای شرکت، نخستین گام در راه اندازی مرکز تماس بود.

پیام مدیر عامل : کسب چنین تجربه ی ارزشمندی ما را بر آن داشت تا پیاده سازی سیستم های ارتباطی مبتنی بر تعامل با مشتریان، یکی از مهم ترین محصولات و خدمات قابل ارائه ی شرکت به دیگر کسب و کار ها باشد و امروز افتخار داریم که به عنوان ارائه دهنده ی سیستم های جامع ارتباطی و مراکز تماس در کشور با پیشینه ای روشن با دستاوردهای بزرگ هستیم.

صنعت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در دنیای پر سر و صدای امروزی، دارای موقعیت های پیچیده ای است که داشتن نقشی توانمند در ابعاد مختلف آن در راستای توسعه کسب و کار ها بسیار مهم است.
تمایل به پیشرفت، توسعه، ترکیب فن آوری ها، راه کارهای ارتباطی کارآمد، موثر و مقرون به صرفه از

مهم ترین نیازهای کسب و کار های امروزی است.

صاحبان کسب و کار ها و بطور کلی متخصصان و کارشناسان مربوطه بر آنند که با تامین بهترین راه کارهای ارتباطی به تعامل کسب و کار خود با مشتریان بهبود بخشند و بدیهی است در این راه نیاز به مطالعه و شناسایی راه کارهای مدرن و کارآمد از مهم ترین اقدام ها می باشد.

پیام علی پارسا : من با بسیاری از مشتریان در این رابطه گفتگو کرده ام و در این میان در یافته ام مهم ترین خواسته های آنان در چند پرسش اساسی خلاصه می شود که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

• چالش های اساسی کسب و کارها در حفظ مشتریان چیست؟

• چه تکنولوژی و چه مهارت هایی برای ایجاد ارتباطات پایدار و تعاملی با مشتریان نیاز است؟

• چه تغییراتی در عملیات های روزانه در ایجاد ارتباط با مشتریان می تواند به بهبود کسب و کار منجر شود؟

و مهم تر از همه این که: از کجا باید شروع کنیم؟

این ها همه پرسش های اساسی و هوشمندانه ای هستند که همه روزه ذهن یک مدیر کسب و کار را به خود مشغول می کنند.

ما برای همه ی این پرسش ها، پاسخ های مناسب داریم که با افتخار در اختیار علاقه مندان قرار می دهیم. در حقیقت “آوای رسا” با ارائه ی راه کارهای مدرن و بروز و مبتنی بر بهبود تجربه ی مشتریان، نوید دهنده ی روزهای خوب و پر شکوه برای کسب و کارهای امروزی است.

مدل ما مبتنی بر “سفر با مشتری” است که برای شناخت بهتر این تعریف، شما را به مطالعه ی دقیق وب سایت دعوت می کنیم و آماده ایم تا در زمان نیاز در خدمت صاحبان کسب و کار ها باشیم.

سربلند و ثروتمند باشید.

علی پارسا

 

مدیرعامل شرکت هاوش

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.