مزایای مجازی سازی
مزایای مجازی سازی: مجازی سازی فرایندی است که امکان استفاده کارآمدتر از کامپیوتر را فراهم می کند و پایه و اساس محاسبات و سرویس های ابری است. 1-کاهش هزینه ها 2-تاب آوری 3-در دسترس بودن 4-افزایش کارایی 5-فناوری اطلاعات…
مزایای مجازی سازی: مجازی سازی فرایندی است که امکان استفاده کارآمدتر از کامپیوتر را فراهم می کند و پایه و اساس محاسبات و سرویس های ابری است. 1-کاهش هزینه ها 2-تاب آوری 3-در دسترس بودن 4-افزایش کارایی 5-فناوری اطلاعات…
VoIP چیست؟ تلفن تحت شبکه چیست؟ و در کجا کاربرد دارد. در پاسخ این افراد باید گفت که تلفن VoIP یا Voice over Internet Protocol یک تلفن اینترنتی است که بر روی شبکه های اینترنتی IP کار می کند و پیام های صوتی را از طریق اینترنت رد و بدل می کنند. چند سالی است که با ورود تکنولوژی و فناوری به حوزه های مختلف کسب و کار و زندگی مردم، تلفن های اینترنتی جایگزین تلفن های سنتی یا آنالوگ شدند.
ویژگی های CRM: مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به معنای چگونگی ارتباط با مشتری است. در این بخش که دارای انواع و اهداف مختلف است، ویژگی هایی هم دارد که باید خاطر نشان کرد که ویژگی های CRM مختلف هستند و اگر به درستی به آن پرداخته شود و به وقع و بجا به نیاز مشتریان پاسخ داده شود هم باعث حفظ مشتری و هم باعث وفاداری آن ها شده و هم برای شرکت ها و سازمان ها سودآور هستند.
چرخه عمر مشتری به مسیر و فرایندی از آگاهی و علم مشتریانی می گویند که بعد از جستجوی محصول مورد نظر آن را خریداری کرده سپس تبدیل به مشتری وفادار می شود. مراحل چرخه عمر مشتری متنوع هستند و هر کس در این رابطه نظری دارد. ولی این مراحل این امکان را به تیم ها مختلف در کسب و کارها و شرکت ها می دهد…
طبق گفته بسیاری از پژوهشگران، تاریخچه CRM (تاریخچه سی آر ام) – پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری به ورود CRM به عرصه کسب و کارها در دهه های گذشته بر می گردد. باید گفت که از دهه 1950 میلادی مباحث بازاریابی و فروش محصولات دچار تغییرات اساسی شد و مفاهیم تغییر کردند. اما طبق تعریفی که ارائه شد…
مجازی سازی چیست؟ آشنایی با مجازی سازی و تعریف مجازی سازی : آشنایی با مجازی سازی و مفاهیم و الگوهای آن از اساسی ترین موضوعاتی است که می بایست کسانی که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اطلاع داشته باشند…
انواع CRM و مدل های مدیریت ارتباط با مشتری: انواع سی آر ام و اهداف CRM از موضوعات مهم خدمات مشتری است. سی آر ام مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است و سیستمی برای مدیریت بهتر با مشتریان است. از این نرم افزار می توان برای تعاملات، داده ها…
CRM چیست؟ CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک فناوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات کسب و کارها با مشتریان بالقوه است. سی آر ام به سازمان ها کمک می کند تا:
– فراینده ها را ساده کرده
– باعث ایجاد روابط با مشتری شده
– افزایش فروش
– بهبود خدمات مشتری
فناوری مرکز تماس و خدمات مشتری دارای پلتفرم هایی هستند که هدفشان ارائه بهتر پشتیبانی به مشتریان است. شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین روش های تاثیرگذار فناوری بر خدمات مشتری، افزایش گزینه های سلف سرویس به مشتریان است که می تواند باعث…
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – اهداف نرم افزار سی آر ام : اهداف CRM چیست و چه مراحلی دارد. بطور خلاصه 5 هدف CRM می تواند موارد زیر باشد:
CRM یا Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است…
بسیاری از کارشناسان این صنعت به آینده مراکز تماس هوشمند بسیار خوشبین هستند چرا که دارای مزایای زیادی است از جمله:
• Smart call center به سمت شخصی سازی و ارتباطات فردی حرکت می کنند…
5 مرحله سفر مشتری: Customer Journey به فرایندی گفته می شود که یک مشتری با شما و خدمات شما آشنا شده، سپس تا مرحله خرید پیش می رود که شامل :
• آگاهی
• توجه
• خرید
• حفظ
• وفاداری می باشد.
شماره گیرهای خروجی دیالر Dialer : دیالر یا شماره گیرهای خروجی برای خودکار کردن شماره گیری تلفن مشتریان و دسته بندی این تماس ها استفاده می شود. از کارکردهای شماره گیرهای خروجی می توان به بالا بردن نرخ بهره وری کارشناسان مراکز تماس و …
روند برتر فناوری مرکز تماس : تکنولوژی مرکز تماس با فعال کردن مسیریابی مشتری کار می کند. این ویژگی مسیرهای هوشمندی هستند برای تطبیق مشتریان با بخش ها و قسمت هایی که مربوط به کارشناسان است. برای این کار مراکز تماس…
9 نکته ارائه خدمات به مشتریان :
• شناخت محصول
• ارتباط دوستانه
• آموزش نیروها
• قدردانی از مشتری
• بازخورد
• داشتن رفتار محترمانه
• گوش دادن مستمر
• پاسخ گو بودن
• استفاده بهینه از بازخورد مشتریان