مدیریت تجربه مشتری در B2B

مدیریت تجربه مشتری در B2B

وضوع مدیریت تجربه مشتری (CEM) و بازارهای B2B از موضوعات مهم تجارت و شرکت ­های بزرگ است. طی سال­ های گذشته مدیریت تجربه مشتری به اولویت اصلی مدیران و محققان بازاریابی در جهان تبدیل شده است، تحقیقاتی نیز در مورد مدیریت تجربه مشتری (CEM)…

تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری

تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری

تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری : در کسب و کارهای مشتری مدار، اغلب مشتریان به دنبال گزینه­ های برای صرفه­ جویی در زمانشان هستند که همچنان خدمات کارآمدی هم ارائه دهند، چرا که زمان از موضوعات بسیار مهم است و اینکه بهبود تجربه مشتری و تلفن گویا…

5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023

5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023

با استفاده از هوش مصنوعی، اتوماسیون¬ های مرکز تماس خود را ارتقاء دهند، همچنین مشتریان را بشناسند و خدمت به آنها را به عنوان یک مرکز سوددهی مورد توجه قرار دهند. علاوه بر موارد ذکر شده از مراکز تماس همه کاناله و سیستم های راه دور در مراکز تماس…

شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس چیست؟

شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس چیست؟

یکی از شاخص های کلیدی مرکز تماس، تکنولوژی و فناوری است. روندهای اخیر در فناوری مرکز تماس، مانند اتوماسیون و هوش مصنوعی، جریان تماس روزانه کسب و کارهای کوچک را بسیار منظم ­تر و مدیریت آن را آسان ­تر کرده است. پس بهره­ گیری از ویژگی ­های…

راهکارهای افزایش رضایت مشتری

راهکارهای افزایش رضایت مشتری

مدیران شرکت ­ها و سازمان­ ها باید بدانند که تقویت روابط قوی با مشتری باعث بهبود رضایت ­مندی آن­ها می ­شود. در نتیجه بهبود رضایت مشتریان باعث رونق و رشد کسب کارها می­ شود که چندین راهکار برای افزایش رضایت مشتری در نظر گرفته شده است…

آشنایی با مرکز تماس هیبریدی

آشنایی با مرکز تماس هیبریدی

مرکز تماس هیبریدی یک مرکز تماس ترکیبی با قابلیت و مبتنی بر ابر است. در این مدل های جدید نیروی کار به کارمندان و کارکنان آزادی کامل می¬ دهد تا انتخاب کنند چه زمانی و کجا بهترین عملکرد را داشته باشند که در نتیجه هم برای رفاه کارمندان مفید است…

چالش های صنعت مرکز تماس

چالش های صنعت مرکز تماس

خدمات مرکز تماس، صنعت مراکز تماس یکی از قدرتمندترین بخش هایی است که طی سال های گذشته به بسیاری از کشورها طور عمده به اقتصاد بسیاری از کشورهای آسیایی کمک کرده است. علی رغم تصور عموم مردم هزینه های مراکز بسیار بالاست و مدیران ارشد این مراکز…

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس : بهبود تجربه مرکز تماس به معنای تماسی است که بین مشتری و مراکزی که خدمات مشتری ارائه می دهند، برقرار می شود. این تماس¬ها از طرق مختلف مانند چت، ایمیل، رسانه های اجتماعی و… انجام پذیر است…

کارکردهای مرکز تماس و رضایت مشتری

کارکردهای مرکز تماس و رضایت مشتری

تحقیق و دانستن نکاتی در مورد مرکز تماس، کارکرد آنها و هم‌چنین جلب رضایت مشتری برای مدیران و کارشناسان مرکز تماس بسیار ضروری و مفید است. نوآوری و فرصت¬های زیادی در مراکز تماس وجود دارد که شرکت¬ها می¬توانند …از آنها برای بهبود خدمات خود بهره ببرند

اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن در مرکز تماس

اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن

اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن : FCR یک معیار بسیار مهم برای مراکز تماس است زیرا به طور مستقیم بر رضایت و وفاداری مشتری تأثیر می گذارد. مراکز تماس می‌توانند با ارائه آموزش و پشتیبانی نماینده، پیاده‌سازی فناوری، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان و …

آناتومی ایجنت مرکز تماس

آناتومی ایجنت مرکز تماس

آناتومی ایجنت مرکز تماس : آناتومی یک نماینده مرکز تماس شامل مهارت های ارتباطی قوی، دانش محصول و خدمات، مهارت های حل مسئله، توانایی های چندوظیفه ای و هوش هیجانی است. با داشتن این مهارت ها و ویژگی ها، نمایندگان مرکز تماس می توانند

مرکز تماس و دستاوردهای آن

مرکز تماس و دستاوردهای آن

مرکز تماس و دستاوردهای آن : مراکز تماس به بخشی ضروری از بسیاری از مشاغل تبدیل شده اند، زیرا آنها یک نقطه تماس مهم بین مشتریان و شرکت ها را فراهم می کنند. مراکز تماس می توانند طیف گسترده ای از سوالات مشتری، از اطلاعات محصول گرفته تا پشتیبانی فنی…

درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM

درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM

درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM : اگر متوجه ارزش مشتری در بازار باشیم و فضای رقابتی را در کسب و کار‌ها به خوبی ببینیم، متوجه می‌شویم که برای مشتریان پیش از خرید، هنگام خرید و پس از آن، تعامل با برند شکل می‌گیرد. پس تک‌تک این مراحل، اهمیت دارند…

درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری

درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری

درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری : مدیریت تجربه مشتری در مراکز تماس مستلزم درک عمیق نیازها و ترجیحات مشتری، ارتباط موثر، شخصی سازی و بهبود مستمر است. با سرمایه گذاری در این زمینه ها، مراکز تماس می توانند یک تجربه استثنایی برای مشتری…

عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ

عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ

عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ از این رو همکاری و ارتباطات بین نیروی کار بسیار مهم تر از همیشه می باشد؛ و شرکت ها از ابزارهای پیشرفته ای برای ارتباطات یکپارچه استفاده می کنند. هوش مصنوعی نیز می تواند به بهترشدن ارتباطات با همکاران و مشتریان…